10 Ekim 2012 Çarşamba

JARSE LEOPAR BLUZ

 Tanrım genemi leopar dediğinizi duyar gibi oldum bir an ama leopar o kadar çok seviyorumki her kumaşçıma gittiğimde gözüm leoparları arıyor ben aramasam  bile illaki kumaşçım benim için ayırmış oluyor.Ama jarse öyle zor bir kumaşki yazın pişirir,yakar kışın ısıtmaz buz gibidir,kumaşı kayar ,iğnesi sürekli kırılır ama genede vazgeçemediklerimdendir şu jarse. Öldürmez ama süründürür.
 Leoparı mavi kotla giymeyi çok seviyorum .Gene yaka ,kol ve etek ucuna yine jarse kumaştan siyah ribanna diktim.Bu şekilde daha düzgün duruyor aksi halde etek uçları büzülüyor hoş bir görüntü olmuyor.Penye dikimlerimide bu şekilde yapıyorum.Bu da bir sipariş çalışmasıydı ama önce kendime diktim .Leoparlarıma bir yenisi daha eklenmiş oldu böylece.
Ekim,kasım aylarında Antalyada çok rahatlıkla giyebilirim bluzumu.Malubunuz Antalyaya kış biraz geç geliyor ...baharda pek yaşanmaz buralarda kıştan hopppppppp  kavurucu yaza geçeriz.Sevgilerimle......

33 yorum:

  1. Yasemincim 41 kere maşallahh sana çok özendiriyorsun beni bir harika olmuş bluzun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gizem mailini aldımm

      Sil
  2. zühlal gerçek10 Ekim 2012 10:38

    Yasemin kızım ben dikişe yeni başladım ve torunuma tayt dikmek istiyorum açıklamalı olarak resimlersen çok sevinirim hoşçakal güzel kızımm

    YanıtlaSil
  3. Zühlal hanım sizin için bir sonraki yazımda resimli açıklamalı olarak bir çocuk taytı dikimini post olarak yayınlayacağım.Çok teşekkür ederim ilginize

    YanıtlaSil
  4. bnm gibi leopar tutkunu biri daha varmış :) çok memnu oldum :)))
    yeni evim için hazırlık içindeyim görmelisin aynen bende leopar leoparrr herşey bu tonlarda :D
    seninde ayna önündeki örtüye bayıldımmmmmm :)
    eğer bi çekiliş yapıcak olursan bu örtüden hazırlamanı öneririmm hatta yalvarıyorum lütfeeen :)
    bi çekiliş düzenle ve bu ayna önü leopar örtü setini hediye ettt :)
    öptüm kocaman...
    Ha bu arada tütütütütüt 41 kere maşallah sanaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicileydi çok teşekkür ederim ama ben o çekiliş işlerinden hiç anlamam.Beğenmene sevindim ama ilerde öyle bir organizasyon yaparsam söz ilk sana haber vericem sevgilerimle.....

      Sil
  5. harika olmuş Yasemin hanım... çok güzel duruyor üzerinizde... ellerinize sağlık gerçekten!

    YanıtlaSil
  6. leopar aşkına Yasemin :) döktürmüşsün yine hamarat kadın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım çok teşekkür ederimm bu leoparlarla sonum nolcak valla bilmiyorum.Bende senin mutfak yenilemene bayıldımmmmmmmmmmmmm

      Sil
    2. teşekkürler canım napiim yeni ve temiz bir evim olana kadar elimizdeki ile birşeyler yapmaya çalışıyoruz :)

      Sil
    3. inşallah en kısa zamanda ..

      Sil
  7. AYLİN KARAKAYA10 Ekim 2012 15:32

    BLOGUNUZU 10 GÜNDÜR TAKİP EDİYORUM İNANILMAZ ŞEYLER DİKİYORSUNUZ HELE O ÇANTALARINIZ SÜPER.ANNEMLE ÇOK SIKI TAKİPÇİNİZ OLDUK MERSİNDEN SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylin hanım çok memnun oldum herzaman beklerim annenize selamlar

      Sil
  8. yok artık sizmi dikiyorsunuz bunları hemde çocugunuzda var bravo valla gözümden kaçmadı pekde güzelsiniz

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş hepsi ellerinize sağlık.leopar size çok yakışıyor ama ben kendime bir türlü yakıştıramıyorum tek leopar objem kayınpederimin hediyesi tepsim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim inci çiçeği. Eminim sizde çok yakışır leopar doğru desen ve doğru rengi seçtiğiniz takdirde.

      Sil
  10. pek yakışmiş bluzunuz iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  11. yine süpersin çok yakışmış hosteslik kadar dikiş için uğraşsaydın heralde seni şimdi tv den izliyor olurduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardelencim çok dogru söyledin valla,çok teşekkür ediyorum

      Sil
  12. süper olmuş elinize sağlı ahh bi ben bulamıyom şöyle güzel uygun leopar kumaş :)

    YanıtlaSil
  13. yer gök leopar ...çok gü<el bıkmadık :)bende severim bir bulsam kumaşı topla alacagım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş dersi hiç bıkılırmı leopardan...bulduğumu alıyorum valla iyi geceler

      Sil
  14. ayyyy bayıldım size ...leopar size acayip yakışıyorrrrr

    YanıtlaSil
  15. panter emel gibi sizede leopar yasemin demek lazım artık süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sanırım haklısın..adım leopar yasemin kalacak yakında

      Sil
  16. :D bıkmıycaksınız di mi? çok güzel olmuş yine. güle güle giyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayır bıkmıycammm... teşekkür ederim bu arada.


























      Sil
  17. Çok güzel bende leopara bayılırım ellerine saglık sevgiler pınar ;))

    YanıtlaSil