31 Ocak 2013 Perşembe

PUANTİYE VE TÜTÜ

Geçenlerde ev ziyaretine gelen arkadaşlarımın hediye getirdikleri kumaşlardan bahsetmiştim.O kumaşları Naza ayırmıştım dünde biçip,dikip bu akşamda resimlerini çektim.




Naza  siyah  puantiyeli olanından  bir bluz diktim. .Daha önce buna benzer bir penye bluzun dikim aşamalarını resimli olarak paylaşmıştım.BURADAN BAKABİLİRSİNİZ. Bu bluzuda aynı şekilde diktim.


Uzun zaman önce tütü etek dikmek için tül almıştım .Naza hemencecik en basitinden beli lastikli bir tütü etek diktim.Şimdilik  evin içinde giyip deli gibi kendi etrafında dönüp duruyor :)


Son olarak beyaz puantiyeliden de tayt diktim.Penyenin kumaşı kalın olduğu için altına külotlu çoraplada  bu mevsimde de çok rahat giydirebilirim.Geri kalanını da yaz için ayırdım kızıma :)


                                                         
          

37 yorum:

  1. hepsi çok güzel ama giyen dahada güzel maşallah ikinizede ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah çok tatlı olmuş güle güle giysin bu arada arkadaşlarınız da sizi ne kadar iyi tanıyor ki ev gezmesine gelip hamarat bir bayana kumaş getiriyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanımazlarmı çevremde herkes bilir benim dikiş aşkımı :) kalbime giden yol kumaştan geçiyor artık :)

      Sil
  3. Dikişe girince kumaşlar ne kadar değişmiş dahada bir güzel olmuş.. Güle güle giysin yavrunuz ellerinize sağlık çok güzel olmuş ve çok yakışmış maşaAllah:)

    YanıtlaSil
  4. Nekadar güzel olmuş iyi günlerde giysin naz hanım :)

    YanıtlaSil
  5. ooo masallahh naz cok sanslı bır kuzucuk:))

    YanıtlaSil
  6. ba yil dim tek kelimeyle
    tutunun dugumlerini lastik uzeeine baglayarakmi yaptin cnm yoksa dikerekmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzunca bir parçayı büzerek lastiğe geçirip diktim.Ama çok kabardı birdaki sefere içine astar koyup kumaşın üzerine dikicem.Bu seferki pek hoşuma gitmedi aslında :)

      Sil
  7. Ne güzel olmuş hepsi,maşallah kuzucuğa ne de sevimli Allah'ım korusun :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık :) bakalım yeni gelen kumaşlarla daha neler göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  9. Tütülü Naz a bayıldımmmmmm...

    YanıtlaSil
  10. Size nasıl özeniyorum bir bilseniz kumaşlar ellerinizde konuşuyor sanki.Hepsi birbirnden güzel.Zebra kumaşından çanta dikecektiniz merakla bekliyorum bu ara onuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç güne meydana çıkar zebra çanta ,onu biraz daha farklı dikicem :)

      Sil
  11. kız çocuklarının tütü aşkı bambaşka:)hepsi de birbirinden güzel olmuş.. güle güle giysin güzel Naz..

    YanıtlaSil
  12. Allah'ım esirgesin çok tatlı maşallah.diktiklerinde çok cici insanın dikipte giyesi geliyor.ellerine sağlık Yasemincim

    YanıtlaSil
  13. too cute!!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.blogspot.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık,güzel olmuş.Elastik kumaşları dikerken ne tür iplik kullandınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal dikiş ipliği kullandım Türkan hanım :))

      Sil
  15. Ellerine sağlık canım, tütüsü de bluzu ve taytı da çok güzel olmuş Naz'ın. Güle güle kullansın:=)

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık diğer yaptıklarınıza baktım da siz ciddi tasarımcısınız sizi takipteyim daha neler olacak diye beklemedeyim sevgiyle

    YanıtlaSil
  17. yasemincim ellerine sağlık.harikasın.keşke bende dikebilsem böyle cicileri kızlarıma:(ama yok bende.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule hanım :)

      Sil
    2. tütüsünü sevsinler çok cicii :)

      Sil
  18. kız çocuklarını süslemek ayrı bi zevk bloğunu severek takip ediyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. kesinlikle çok zevkli :)

    YanıtlaSil