14 Nisan 2014 Pazartesi

ANNE KIZ ve PEMBELER


            Nazın neon takımına bir pembe  daha ekleyerek yine bir anne- kız takımı  yaptım.Pazar günü  keyfimiz de  yerindeyken babaya  bir kaç poz verdik :)


Baykumaşın neon ve pembelerinden bu yazımda bahsetmiştim. Yine aynı grupta yer alan lacoste - kalın penye karışımı olan bu pembe kumaştan diz üstü biraz yazlık , biraz spor bir elbise diktim.Dikimi yine çok basit , sadece sürekli kullandığım bluz kalıbını uzatarak kumaşı biçtim.

  Elbisenin yaka ağzına terzimde reçme yaptırdım , bu sefer . bant ve biye gibi detaylarla uğraşmak istemedim. Pazar günü dışarı çıkarken de üzerime kot bir ceket alıp , spor beyaz bir ayakkabı ile kombinledim .


                                                     Nazın bu takımı ile ilgili detayları burada paylaşmıştım.





                                                                            SEVGİLER

                                            Naz neon takım - ben diktim   /  baykumaş
                                           Pembe lacoste elbise - ben diktim /  baykumaş

9 yorum:

  1. Çok tatlısınınız Allah nazarlardan korusun.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. anne mi daha şirin kızı mı karar veremedim : ))

    YanıtlaSil
  3. pembe size çokkkkk yakışmış
    harikalar yaratmışsınız yine
    çok tatlısınız çokkkk

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelsiniz Maşallah.

    YanıtlaSil
  5. çok renkli ve tatlısınız :) tam yaz havası

    YanıtlaSil