15 Temmuz 2014 Salı

ASLAN


 Üzerinde aslan deseni olan her şeye müthiş bir ilgim var. Aksesuar , çanta , kumaş hiç fark etmez . Aslan - kaplan temalı her şeyi toplayıp eve götürebilirim :)


Sürekli alışveriş yaptığım yurt dışı sitesinde bu  aslan temalı  kolyeyi görünce hemen aldım,son günlerde  çok severek takıyorum .




deri portföy çanta - ben diktim
leopar hırka - ben diktim
krem rengi spor etek - DIY - ben diktim  -  burada vardı
                                               aslan temalı zincir kolye - buradan 



4 yorum:

  1. Çok güzel bir kolye, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullanın hepsini... (:

    YanıtlaSil
  3. Shelby ve swotspisces çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni villaniz guzelmis hayirli olsun bekliyoruz yeni dikisleri bugun pazar var orda degilmi?

    YanıtlaSil