5 Kasım 2014 Çarşamba

Kız Çocuk Kamuflaj Desenli Penye - BAYKUMAŞ

Baykumaştan gelen kamuflaj desenli penye ile diktiğim bluzu dün ilk kez Naza giydirdim.Kumaşı ilk önce kendime spor bir ceket olarak düşünmüştüm ama son dakika Naza yapmaya karar verdim.


 Kumaş ince bir penye olduğu için kumaşı yine beyaz bir penyeyle astarlayıp beraber diktim.Buradan  pratik kız çocuk penye  dikimine bakabilirsiniz.



Nazın altındaki koyu lacivert tonundaki içi pamuklu scuba tayt pantolonunu yeni diktim, kumaşı Ayvalık pazarından .Beyaz peluş yeleğini ise geçen kış dikmiştim.


En kısa zamanda görüşmek üzere :)

Naz kamuflaj desenli penye - ben diktim /  baykumaş
Naz scuba lacivert pantolon - ben diktim
Naz beyaz peluş yelek - ben diktim


4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, yakışmış prensese. ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Botlarını yerim senin cimcimee :)

    YanıtlaSil
  3. Ben o Naz'ı yerim.Nasıl yakışmış kamuflaj öyle.Tabi sizin de ellerinize sağlık.Hay Allah ım o saçlar ,yelek botlar..Maşallah küçük hanıma...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok beceriklisiniz.Keşke ben de dikebilsem.

    YanıtlaSil