15 Aralık 2014 Pazartesi

KIRMIZI LEOPAR

Şimdiye kadar leoparın her tonunu dikip , kullandım ama kırmızı leopara pek cesaret edememiştim .Fermuarlı ceketi özellikle kapüşonlu olarak diktim ki kırmızının frapanlığından biraz da olsa kurtulsun ve spor bir model olsun.  Bu haliyle günlük hayatta da çok rahatlıkla kullanabilirim diye düşünüyorum.



Siyah peluş yelek son günlerde çok severek kullandığım TrendyFine alışveriş sitesinden .Yeni siparişlerimi de dün verdim , bir sonraki kargoda yine  yelek ve deri parçalar var .


Ceketin kumaşı yine Ayvalık pazarından. Dışı likralı  scuba içi pamuklu bir parçaydı. İki renkten oluşan kumaşın kırmızı yerini kapüşon içi astarlama , ön fermuar bandı  ve kol ağzı bandında kullandım. Daha detaylı  kapüşonlu spor  ceket dikimi  için buraya bakabilirsiniz.


O zaman artık sıradaki dikiş çalışması eşime gelebilir , kaç  haftadır kendisi kamuflaj ceket bekliyor.

                                                                     Güzel bir hafta olsun !

                                                                instagram/ yasemin_uzunoglu

                                                          siyah zımbalı çanta -  ben diktim
                                                                        siyah kot- diesel
                                                         kırmızı leopar ceket - ben diktim
                                                              siyah peluş yelek - trendyfine



11 yorum:

  1. çok şık olmuş gerçekten ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Çook yakışmış.nasıl öğrendiniz bu kadar düzgün dikiş dikmeyi kursa falan gittiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hayır kursa filan gitmedim tamamen göz aşinalığı bizim ailede stilist, terzi ,tasarımcı çok birazda sök- yap tekniğiyle :)

      Sil
    2. Ooo şimdi anlaşıldı o zaman:) genetiksel becerileriniz:) ne mutlu size ne güzel bir Aileniz var Maşallah!

      Sil
  3. çooooooook tatlısınız yasemin hanım

    YanıtlaSil
  4. Leopar desen denince nedense hep kahverengi ve siyah beyaz kullanmak isteriz. ama bu kırmızı leopara bayıldım. Kumaşı da modeli de çok uyumlu olmuş. Size de çok yakışmış. Sarışın bayanlara kırmızı ve siyahı çok yakıştırıyorum. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım cekete çok tatlı hoş görünüyorsunuz :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Ayni kumas ayvaliktan banada geldi cok hos olmus ellerinize saglik



    YanıtlaSil