27 Nisan 2015 Pazartesi

Beyaz Saten Kalem Pantolon - Siyah Püsküllü Hırka - Taşlı Dıy Babet

 Bu hafta benim için çok çok verimli geçti . Naz tüm hafta evde hasta yatıp uyuduğu için pek bir yere gidemedik hal böyle olunca  da  evde dikişe ayıracak bol bol zamanım oldu.


Beyaz kalem pantolonun bir benzerini Adil Işıkta 125 tl ye görmüştüm .Aynı kumaşı Bursa kumaş pazarında 10 tl ye bulunca daha bir keyifle dikip giydim tabi :) Kumaş pamuk saten yarı parlak , yumuşak ve rahat bir parçaydı . Çok düz tayt - pantolon modelinde biçtim tek özelliği paçasındaki küçük duble paçası diyebilirim .Kumaşın inceliğinden dolayı boyunu istediğim gibi kısaltıp uzatabiliyorum. Açık renk pantolonların üzerine mutlaka uzun tunikler giyiyorum bu yüzden bel ağzına sadece orta kalınlıkta bir lastik koyup onuda çok çok ince beyaz bir  jarse ile çevirip diktim. 


 Siyah püsküllü hırkayı geçtiğimiz hafta yayınladığım pembe kimonu ile aynı şekilde biçtim.
Buradan bakabilirsiniz. Siyah hırkada tek farklı olan detay kol ağzındaki bantlar oldu , yani bol bırakmadım bu görüntüsüde hırkayı kimono havasından çıkardı .Kumaş olarak da yine sandy jarse kullandım. 


                                           Siyah fermuarlı tunik ise sheinside alışveriş sitesinden .


  Yeni dıy babetlerim . Nazın saç tokasından esinlenerek yapmıştım. Siyah kurdele pileli olarak katlanır , üzerine taşlar dikilir ve son olarak silikonla ayakkabıya yapıştırılır. 


                                                                           Devamı gelecek :)



                                                              Leopar  desenli  saat   rosegal .


                                              Mutlu ve güzel bir hafta olması  dileğiyle  , sevgiler  :)

siyah taşlı çanta - dıy /  ben yaptım
beyaz kalem pantolon - ben diktim
siyah püsküllü hırka  - ben diktim
babet - ben yaptım





3 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım pantolon ve hırkan elleriene emeğine sağlık.ayakkabı ise tam bir gei dönüşüm olmuş.nazcığıma çok geçmiş olsun.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, umarım Naz daha iyidir. Bu arada ne kadar caliskansiniz, hiç boş duruyorsunuz. Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmiş olsun:( babetler cok şık olmus ben de tasları düşen bi ayakkabıma aynı işlemi uygulamayı düşünüyorum elinize saglık ;)

    YanıtlaSil