22 Temmuz 2015 Çarşamba

Hırkamsı Pareo ve Pembe Elbise

Yine çok kısa sürede dikip şu sıralar üzerimden çıkarmadığım iki parça daha . Yumuşak ve likralı bir tülden diktiğim hırkamsı pareo burhaniye pazarından . 


Kalıbını ise çok sevdiğim hazır bir hırkamdan çıkardım . 


Kapüşon kısmını  çift kat astarlı olarak diktim. Bunun dışında yine gayet pratik ve basit bir dikiş oldu . Etek ucu , ön yaka ve kol ağzında hiç bir dikiş yok kendi halinde kesik olarak bıraktım .


 Fuşya pembesi elbise de yine bir gecede ortaya çıkan  dikişlerden .  Benim aklımda daha düz bir model vardı ama annemin de verdiği fikirle ön katını koyarak elbiseyi biraz hareketlendirdim. 


        Belden ince lastikli , penye astarlı olarak diktiğim bu elbisenin kumaşı da  Burhaniye pazarından.  


                                                      Yeni dikişlerle beraber görüşmek üzere :)

                                                                  instagram / yasemin_uzunoglu




5 yorum: