11 Ağustos 2015 Salı

Biraz Boyama , Biraz Dikiş ve Eve Dönüş

Takip edenler bu yazımda paylaştığım strafor boyamalarımı hatırlayacaklardır . Son olarakta Nazın odası için düşündüğüm  bu kalpleri boyadım . Görmüş olduğunuz kuşlarda polyester döküm onlarda yine babam tarafından  duvar süsü olarak tasarlandı .Onları boyamak daha bir zevkli :)


 Daha önceden de bahsettiğim gibi tüm boyamalarda maliyeti oldukça uygun olan bu akrilik boyaları kullanıyorum .Boyama işlemi bitip objeler kuruduktan sonrada vernik spreyle parlatıyorum .





Keçe harfler daha önce sitemizde yoktu yeni gelen lazer  kesim makinesi ile piyasaya dağıtılmaya başlandı. 



 Son iki dikiş çalışması da Naz için oldu .


 Bu kumaşı daha önce burada kullanmıştım. Bu seferde içini ince bir penye ile astarlayarak diktim. Dalgıç kumaşı olduğu için astarsız pek kullanışlı olmayacak , rahatsızlık verecekti. Biraz kalın oldu ama özellikle sonbahara doğru rahatlıkla giyebilir.


 Bu pantolonu pratikten değil kalıpla biçtim. Arka ağ  ve bacak kısmı ön tarafına göre daha geniş. Bel ve pantolon paça ağzında kendi kumaşından yaptığım bant ile çevirdim. 


                                    Olaf desenli kumaş baykumaştan . Şu sıralar nazın sürekli  üzerinde   :)



    İki aylık tatilimizi buğun bitirip akşam evimize dönüyoruz. Evimi çok özledim . Temizlikle geçen birkaç günden sonra yine burdayım . 

           SEVGİLER :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder