27 Aralık 2015 Pazar

Diktiklerim : Burgundy Ceket

Bir önceki yazımda bahsettiğim  kapüşonlu ceketimi planladığım gibi hafta sonu  giyip fotoğraf işini  de  yine Naz sayesinde halettim. 


 Düşük kol olarak biçtiğim kumaşım içi pamuklu , dışı ise oldukça tok bir dalgıç . Bu yüzden kapüşon  dışında ceketi astarlamaya gerek duymadım. Kapüşonun etrafındaki tüyleri  son diktiğim çantanın  peluşundan kullandım. 


                                                       Bant  dikişini  sadece kol ağzında yaptım.


     Daha önce bir çok kez diktiğim kapüşonlu ceketler için BURAYA , BURAYA  ve BURAYA bakabilirsiniz. 



                                                                                      Sevgiler  :)

siyah tayt - pantolon  /  SHEİN
siyah şifon tunik  /  SHEİN 
çanta /  dıy  -  ben yaptım 
ayakkabı / dockers
burgundy ceket  /   ben diktim


                                                                          instagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder