18 Mart 2016 Cuma

Bir Etek - Bir Pantolon

 Şu sıralar ciddi bir koşuşturma içindeyim . Nazın okulu , ara ara yapabildiğim dikiş siparişleri ve babamın yani gold hobinin işleri derken bu hafta baya bir göçmüşüm. Diktiklerimin bir çoğunu post olarak yayınlayamadığım gibi bazılarını da alel acele Naza cep telefon kamerasından çektirdim .Bu yüzden bozuk olan fotoğraf kalitesi için lütfen kusura bakmayın. 


 Bu eteği geçtiğimiz haftalarda dikmiştim .Kendime diktiğim deri elbiseden kalan son  parçadan çıkardım .Ara boy etekleri normalde pek sevmem ama bu hoşuma gitti. 



 Etek ucu her zamanki gibi dikişsiz. Belinde kalın kemer lastik  , iç astarında ise çok ince siyah bir penye kullandım. 


Bu ara inanılmaz geniş paça pantolon  aşkım başladı . Hatta bu modele çok benzer bir pantolon dikişini yine instagramda paylaşmıştım , ama bu hazır. Buradan bakabilirsiniz.



Dar kesimden dizden aşağıya 
  doğru bollaşan  ispanyol paça ağzına bayıldım .Kumaşı ise  oldukça esnek ve rahat . Özellikle converse ve dolgu topuk spor ayakkabılarla çok rahat giyebilirim  .Maksi eteklerde olduğu gibi bu tarz pantolonlarda da  çok uzun boyu  tercih ediyorum . 


Sevgiler 
mutlu hafta sonları :)



3 yorum:

  1. iki kombinede bayıldım. Sizde her zamanki gibi güzel ve hep şıksınız zaten emeğinize sağlık :) sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  2. Pantolonda etek de her zamanki gibi çok yakışmış. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil