28 Nisan 2016 Perşembe

Diktiklerim : Şeker Pembe Yazlık Hırka

Bu sene en çok sevdiğim ve en bereketli olan bu pembe jarseden hatırlarsanız  uzun bir  hırka ve düşük omuzlu bir de bluz dikmiştim. Yazılarıma  Buradan  ve buradan  bakabilirsiniz.  Kumaşın devamı hayli fazla olduğu için son olarak bir de bu  yazlık hırkayı yaptım. 



 Hırkayı yine yarasa kol olarak biçtim. Yazın terletmemesi için iç astar olarak çok ince beyaz bir penye kullandım . Buradaki astarlama işlemi için penyeyi ayrı olarak değilde jarsenin altında kalacak şekilde diktim .Yani iki kumaşı üst üste koyup beraberinde diktim. Ceket astarlama yöntemi ile düşünmeyin ! 
Kol ağzını ise kendi kumaşından yaptığım bant ile çevirip , geniş yarasa kolu toparladım. 
ve en tembel yöntemi  hırkanın ön beden kısmında yaptım .Normalde ben bu tür hırka dikişlerinde mutlaka tüm ön kısmı çevirececek şekilde bant dikişi yaparım ama burada aynı hazır giyimde olduğu gibi  sadece içine bastırıp diktim . 



                           Gördüğünüz gibi kumaşımda da hiçbir deforme, sarkma , esneme olmadı  .



                                                   Beyaz pileli eteğimi de geçen sene dikmiştim.



         Bu post için dış mekan fotoğraf çekimi yapamadım ama ilerleyen günlerde bloguma  eklemeye çalışırım.

                                                                                    SEVGİLER   :)

                                                                       instagram / yasemin_uzunoglu




1 yorum: