30 Ekim 2016 Pazar

Diktiklerim : Kamuflaj Desenli Gömlek Elbise

 
 
Geçtiğimiz şu on gün o kadar yorucu ve koşturmalı geçtiki bloğuma girip yazı yazacak vakit bile bulamadım. Nazın okuma yazma süreci beni gerçekten zorluyor bu kadar stresli  olacağını düşünmemiştim sabır işiymiş .
 
 
 
Bu gömlek elbisenin bir benzerini  yazın dikmiştim  , bu yazımda vardı. Kalıp ve tüm detaylar aynı yine Güler Erkanın pratik kalıplarından.
 
 



Bu gömlekte yaptığım tek değişiklik eklediğim yan cepler oldu .
 
 


                     Yine geçtiğimiz haftalarda diktiğim kamuflaj ceket için buraya  bakabilirsiniz. 
       Kamuflajı sonbahara çok yakıştırdım çok da keyifle giyiyorum . Herkese mutlu , sağlıklı haftalar :)

kamuflaj gömlek elbise  /  ben diktim
siyah pantolon /  shein
 
 
                                                                           instagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder