12 Kasım 2016 Cumartesi

Son Diktiklerim , Siparişlerim ve Birkaç Pratik Model

 
Bu hafta yetiştirmem gereken siparişlerimi tamamladım. Bir kısmını instagramdan hesabımda paylaşmıştım.
 
 
 
Bu hafta biraz salaş ve büyük bedenlere uygun modeller çıkarttım. İlki yün polardan kapüşonlu ceket oldu. Aynı parçanın siyahını da diktim. 1. kalite yün polar aslında biraz peluşa benziyor. Üzerimdeki sipariş bu yüzden bana biraz büyük beden .






                                           Gri triko asimetrik hırka.  42 bedene kadar rahatlıkla olur .



                                                        



                                                Ön kısmı leopar bantlı asimetrik hırka.



Bu ara en sık diktiğim yine asimetrik salaş kesim hırka. İnstagramdan takip edenler üzerimdeki duruşunu görmüşlerdir. Kumaşı parlak tüylenme yapmayan tok viskon bir  penyedir. Kumaşın devamı var sipariş alabilirim.






İletişim için osmozkadini@hotmail.com adresine mail atabilir veya  instagram sayfamdan  dm 'den yazabilirsiniz.




 

2 yorum: