6 Aralık 2016 Salı

Maksi Boy Beyzbolcu Ceketi

 
Uzun zamandır kumaşını çok merak ettiğim bu uzun beyzbol tarzı ceketle bir kaç gün önce kavuştuk. Kumaşı çok kalın bir çelik penye . Kalıbı, uzunluğu üzerindeki baskı aplikeler gerçekten çok iyi.



                                                  Birçok beden seçeneği olan ceket  BURADAN .
 
                           Oversize bir kesimi olduğu için ben '' medıum '' olarak  sipariş vermiştim .



Yine yakın bir zamanda buna benzer bir ceket daha sipariş vermiştim.   Bende boy olarak çok kısa kalan  bomber ceketi buradan hatırlayabilirsiniz  .  Burdan da benim '' maksi boy '' insanı olduğumu çıkarabilirsiniz.
 






 
                                                                                       Sevgiler :)

                                               Çanta eski /  ben yapmıştım          Ayakkabı / Superga

                                                                    Beyzbolcu Ceket  /  BURADAN


                                                                                                               



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder