19 Ocak 2017 Perşembe

DİKİLESİ PELUŞLAR


Bu ara gözüm pelüş ve suni kürklerden başka bir şey görmüyor desem tam yerinde olur. Biraz kilolu göstersede hiç sorun değil havası yeter :)  Koyun postunu andıran bu beyaz kaban benim gelecek ay gelecek olan siparişlerimden biri,  BURADAN   bakabilirsiniz.





Peluşları sadece üst olarak düşünmeyin ben çantada çok seviyorum . Takip edenler bilir bu tarz çantalardan çok diktim.





                                     Yine  ''mutlaka benim olsun ''  dediğim parçalardan  kendisi burada.





Bu ceketinde dikiş severler için çok basit bir kalıp olabileceğini düşünüyorum. Buna benzer bir kaç kumaş var elimde banada ilham olabilir .






2 yorum:

  1. o peluş kabana bayıldım burada hiç yok bunun gibisi...

    YanıtlaSil
  2. I agree! Dresses are just as easy as shorts or jeans and a tee.Last time I buy the good quality dress in yellow maxi dress and I fall in love with it .

    YanıtlaSil