18 Eylül 2017 Pazartesi

Diktiklerim : Volanlı Maksi Tül Hırka

 
Tam bir Yasemin Uzunoğlu tarzı olan bu maksi tül hırkadan bu hafta bol bol diktim. Uzun bir süre bu kumaştan ne yapacağıma karar verememiştim.  Bu tarz bir hırka yaparak isabetli bir karar verdiğimi düşünüyorum ki bu hafta bol bol sipariş aldım.



Biraz polyester karışımı yüksek bir kumaş ama tül özelliği sayesinde rahatsız etmeden oldukça rahat giyilebilinir.  Kalıp yine benim beden kalıplarından aslında bu hırka içinde pratik dikiş diyebiliriz.
 



 Diğer hırka ve ceket kalıplarından tek farkı dirsekten aşağı koyup büzdüğüm o dikdörtgen parça oldu.
 


                       Bu sezon bu volan kollar oldukça trend  ,  bıkana kadar her yerde göreceğiz .


 hırka /   ben diktim  /  standart beden 42 bedene kadar giyilebilinir.
Sipariş ve bilgi için osmozkadini@hotmail.com adresine mail veya instagramdan DM gönderebilirsiniz.



1 yorum: