21 Aralık 2017 Perşembe

Diktiklerim : PRATİK DİKDÖRTGEN PANÇO

 
Hayatımda ilk kez bir panço diktim . Sonrada kendime çok  kızdım niye daha önce dikmedim diye . Benimkisi çok pratik bir panço oldu. Sadece büyük bir dikdörtgen ve kapüşondan oluşuyor. 



Triko bir kumaş  ve bir de yanlış seçim olan çelik bir fermuar kullandım. Sonradan pişman oldum çünkü kumaşı esnetti.
 
 

Bu pançonun bir benzerini sık sık alışveriş yaptığım bir zamanlar  sponsorum  olan  Dresslily  de görmüştüm . Açıkçası ilham kaynağım oldu biraz .



                                                       Modele  buradan  daha net bakabilirsiniz. 






İnternetten dikiş detaylarına bakınca bu şema çıktı karşıma . Etek uçlarına püskül  ve pon pon da dikilebilir.  Ben bu seferkini kapüşonlu yaptım ama bir sonrakini boğazlı geniş yakalı bir şeyler düşünüyorum. 
 
 


panço / ben diktim
model / buradan








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder