22 Temmuz 2018 Pazar

Diktiklerim : İKİ FIRFIRLI ANVELOP ETEK

 
Bu sezonun en yükselen trendi çok şüphesiz ki anvelop etekler . Ben aynı modelden iki tane diktim bile .  Detaylara gelirsek  kısaca bahsetmek istiyorum.
 
 
 
 
Kiraz ve pötikare desenli her iki eteği de kloştan kestim. Yalnız normal kalıbımı kullanırken daha sonra yanlardan biraz daralttım. Etek fırfırlı olacağı için çok geniş durmasını istemedim. Etekler için dergi ve kalıp numarası veremiyorum çünkü kendi kloş etek kalıbıma fırfır ekleyerek bu etekleri diktim.
 
 
 
Bu eteğimin önü daha kısa , kumaşı keserken biraz kavis verdim.
 
 
 

İki metreye yakın 19 cm boyunda oldukça uzun bir parça kestim.
 
 

 Fırfır için hazırladığım bu parçanın etek uçlarını içine bastırıp diktim





 Tüm etek çevresine bu fırfırları diktim.



                                                                 İç dikişler temizlendi.



                                 İç astar olarak ta oldukça yumuşak rahat bir saten kullandım .



Ben burada daha farklı bir yöntem uyguladım. Eteğin yan fırfırları için ek bir parça daha koyup bu şekilde diktim. Aynı anvelop etek görüntüsü verdi . Normalde fırfırları tam daire döndürdükten sonra fırfırları yukarı çıkarmam gerekirdi . Bir sonrakini  daha farklı şekilde dikicem onu da paylaşırım.



Kumaşlar yine Antalya Eylül kumaştan . Oldukça uygun fiyata geldi diyebilirim.
sevgiler :)





3 yorum:

  1. ellerıne saglık harıka olmus bu yılın modası bende aynı model ve kırmızı sıyah gullu bır kumasla yaklasık 16 yıl once dıkmıstım cok guzel duruyıo

    YanıtlaSil
  2. Yasemin hn fırfırı verevdenmi kestiniz cok guzel olmuş eline e saglık

    YanıtlaSil
  3. Yasemin hn fırfırı verevdenmi kestiniz cok guzel olmuş eline e saglık

    YanıtlaSil