8 Eylül 2018 Cumartesi

MAKSİ LEOPAR KİMONO

 
Koca bir yazı devirdik bir ara hiç bitmeyecek gibi geldi gerçekten. Yalnız Antalya' da sıcaklar halen devam ediyor.   Bende dikişlere hiç ara vermedim ama bloğumu çok ihmal ettim farkındayım.  Bu hafta itibari ile açığı kapatmayı planlıyorum çünkü dikişler ve postlar çok birikti.
 
 

 
Defalarca dikip , defalarca tekrar tekrar  satın aldığım   kimonalarıma   bir yenisi daha eklendi . Kumaşının güzelliği için diyecek bir şey bulamıyorum gerçekten tek kelime ile bayıldım.
 
 
 
 Sitede siyahi bir model üzerinde tanıtımı yapılmış bir bakmanızı öneririm .
BURADAN  bakabilirsiniz.
 
 
 
 
 
 
                                              Boyu baya uzundu ben  yaklaşık 10 cm kadar kısalttım.






 
Herkese sevgiler .....












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder