8 Kasım 2016 Salı

Siyah - Beyaz ve Leopar

 
Fotoğraflar geçtiğimiz hafta sonundan . Hafta sonları artık bizim için çok daha kıymetli , hafta içi okul süresi içinde o kadar koşturup yoruluyorum ki cumartesi ve pazar bazen ne yapacağımı şaşırıyorum , bazen tüm iş güç birbirine girip hiç bir şey yapamıyorum yine öyle bir hafta sonuydu işte :)    Bazen en iyisi herşeyi boşverip  , keyfine bakmak . 




Gömlek ve siyah bir penyeden oluşan  bluz  BURADAN  . Sipariş verirken çok emin değildim ama gerçekten çok rahat ve güzel bir kumaşı var.Değerlendirmek istediğiniz gömlekleriniz var ise bence bu bluz çok güzel bir geri dönüşüm  projesi  olabilir.   Gömleğin beden seçenekleri de mevcut  siteden daha detaylı olarak bakabilirsiniz.



Siyah İspanyol paça pantolonu geçen sene ben dikmiştim. Ne yazık ki aynı kumaştan tekrar bulamadım . Kumaşçıma gidip gidip halen sorarım.



                                                    Leopar çanta ise DRESSLİLY ' den. 
 
                            Çantayı gerçekten çok beğendim . Kocaman , tam benlik bir çanta :)








siyah pantolon  /  ben diktim
leopar çanta  /  DRESSLİLY
siyah / beyaz gömlek  /   SHEİN
 
 
 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder