26 Eylül 2016 Pazartesi

Diktiklerim : KAMUFLAJ DESENLİ GÖMLEK

 
Şükürler olsun ki son bir kaç gündür nemden kurtulup nefes alabildiğimiz normal mevsim koşullarına döndük.  Açıkçası bir önceki yazımda bahsettiğim   bu gömleği giymek içinde can atıyorum ki cumartesi   ilk kez giyebildim.



 Fotoğraflar yine Naz hanımdan  . Sabahtan kendisine kumaştan çok seveceği  bir kedi yapmıştım. Bu yüzden pek keyifliydi ,en kısa zamanda kedilerimizi de blogda paylaşıcam .Şu sıralar baya bir sardım kumaş kedilere :) 



Kamuflaj gömleğin kalıbını uzun zamandır giymediğim bir gömlekten çıkardım. Tek fark etek ucunu hazır gömlekten farklı olarak yaptım. Onun dışında gayet düz ve basit bir model.




                           Gömleğin ön bandı için ekstra bir parça kullanmadım ama kendinden pay verdim.




                                                                      Yakada da  tela kullandım .




 Kumaşım önceden de bahsettiğim gibi orta kalınlıkta bir kanvas. İlk aldığımda biraz sertti ama yıkayınca baya bir yumuşadı. Cep  ve aplikelerin yerini belirlemekte baya bir kararsız kaldım en sonunda bu şekilde yaptım. Şu anda cekette eksik olan tek şey düğme ilikleri.  Onları da en kısa zamanda halledicem.
 





Bu arada bronzluğa elveda deyip pembe yanaklara geri döndüm . Ne olursa olsun sonbaharı  gerçekten  çok özlemişim ....gerisi bahane ....
                                                                                    sevgiler ...

                                                                    instagram/ yasemin_uzunoglu







23 Eylül 2016 Cuma

Dikiş Odası ve Bir Gömlek

Ne çok korkardım şu gömlek dikişlerinden hatta sırf bu yüzden beğendiğim bir çok kumaşa yaklaşamıyordum bile . Ama sağolsun halamla bu yaz Ayvalık' ta hızlandırılmış bir eğitim alınca iki günde çözdüm.  Yani bunca zaman kumaşlara haksızlık etmişim.



Bu kamuflajda   uzun zamandır kullanmadığım bir gömleğimi kalıp olarak kullandım. Gömleğin tüm dikiş detayları ayrıntılı olarak blogda olacak.



Kumaşı Antalya ucuz Bursa kumaş pazarından aldım. Orta kalınlıkta bir kanvas. Rengini ve desenini görünce çok beğenmiştim.
 
 

                                                     Düşük omuzlu bu mavi bluz ise  BURADAN.



Yaz bitti ama ben bu bluzlara  doyamadım.  Modelde en sevdiğim kısım şüphesiz fırfır detayları. Ayrıntılı fotoğraflara buradan bakabilirsiniz.



Naz okula başladı ve bende yine en sevdiğim köşeme dikiş odama yerleştim .Burada o kadar mutlu ve o kadar rahatlamış hissediyorum ki kendimi. Terapi bölümü gibi bir şey yani :)
Bu hafta sonu Nazı kandırırsam yeni kamuflaj gömleğimle beraber dış mekanda bir kaç poz yakalamayı umut ediyorum.
sevgiler  ,  keyifli haftasonları
 
bluz /  BURADAN
kamuflaj gömlek /  ben diktim
 
 
 
 

21 Eylül 2016 Çarşamba

FİL DESENLİ KİMONO


                        Her daim imdadıma koşan   kimonolar bu yazda en büyük kurtarıcım oldular.



Üzerinde fil deseni olan püsküllü  bu kimono  ile gerçekten çok rahat ettim. Kumaşından olsa gerek hem hafif hemde oldukça pamuklu.  BURADAN  bakabilirsiniz.




                                             Çantayı hatırlarsanız ben dikmiştim , bu yazımda  vardı.




Bu hafta biraz yorucu ve koşturmalı geçiyor malum okul telaşı . Bizde yeni okulumuza alışmaya çalışıyoruz. Naz çok şükür ki sorunsuz bir öğrenci ama ben biraz evhamlı ve telaşlı bir veliyim.   En kısa zamanda yeni dikiş postlarında görüşmek üzere :)
 
çanta  /   ben diktim
 
 
 
 
 
 
 

20 Eylül 2016 Salı

Diktiklerim : Kot ve Kamuflaj Triko

 Geçtiğimiz haftalarda yine instagramda sık sık bahsedip sonbaharın gelmesini bekleyemeden giydiğim dikişlerimden biride bu ceket oldu.




 Ön gövdede triko ,  arka kol ve kapüşon da ise  likralı kot kullanmayı tercih ettiğim bu ceketi gerçekten çok sevdim. Yalnız şunu belirteyim ki triko oldukça inceydi bu yüzden kumaşı üç kat üst üste koyarak  yani astarlı olarak diktim.



         Kollarda çift kat manşet  , arka sırt kısmını üzerime tam oturtmak için de  derin bir pens yaptım, yoksa arka kısımda oluşan potluğu başka türlü gizleyemeyecektim. Her ne kadar kot likralıda olsa biraz kalın , dik bir kumaştı.



 Peki ya karaborsaya düşen askeri armalara ne demeli   , kendisine neredeyse bir kumaş  parası verdim :(    Bir sonrakine üşenmeyip oturup kendim yapıcam.




Kamuflajların devamı geliyor ....
 
sevgiler :)