30 Ocak 2015 Cuma

Kaplan , Kot ve Deri

Arada bir canım çok rahat kıyafetler giyip salaş salaş gezmek istiyor ,ama benim en  salaş halim sanırım bu kadar oluyor .Ağzı gözü bir tarafa kaymış bol tişörtler , bağcıkları yerlerde sürünen ayakkabılar , salkım saçak yapılmış dağınık bir topuz ,bazen gerçekten çok özeniyorum ama iş icrata gelince olmuyor ne yazık ki :)


Üzerinde kaplan deseni olan bu bluz aslında bir elbiseydi .Buradan bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz. Gereksiz olan evazesini kesip , yanlardan da biraz daraltıp rahat bir tişörte çevirdim.


Deri kol detaylı olan siyah ceket ise yine aynı alışveriş sitesinden . Ceket biraz hayal kırıklığı yaratsa da üzerinde bir kaç değişiklik yaparak beğenmediğim kısımlarını düzelticem .



mavi kot - diesel
siyah zımbalı çanta- ben yaptım
kaplan desenli tişört - buradan
siyah ceket - buradan


Güzel bir hafta sonu olsun .



29 Ocak 2015 Perşembe

Seven Kumaş ve Yeni Kumaşlarım

Seven Kumaş  ile kısa bir süre önce tanıştım . Uygun fiyat ve kaliteli dokuları ile oldukça dikkatimi çektiğini söyleyebilirim. Sitede çok farklı desenler ve kumaş çeşitleride  mevcut , dilerseniz istediğiniz deseni kumaşa bastırma şansınızda  var. 


Kaz ayağı desenli kadife jakar ilk dikilecekler arasında , buradan bakabilirsiniz.


                                                  Mavi kamuflaj özel  baskı , likralı ince bir kumaş.


                                             Siyah polyester pamuk likra , buradan bakabilirsiniz.


  Sanırım en çok bunu sevdim , saks mavisi polyester krep . Kesinlikle bir maksi etek olacak , yine buradan bakabilirsiniz. 
Bu hafta yolculuk, git gel derken oldukça yoruldum . Hafta başı itibariyle yeni dikişler ve yeni postlar blogda olacak .Şimdilik  hoşça kalın :)

                 Seven Kumaşa göstermiş olduğu  ilgi ve  hediye  kumaşları  için teşekkür ederim.


                                                 http://www.sevenkumasci.com/shop/index.php
 

           

26 Ocak 2015 Pazartesi

Kısa Bir Tatil ve Geriye Kalanlar

Bu seferki Ayvalık tatilimiz ne yazık ki çok kısa sürdü. Tüm hafta yağan yağmur ve soğuğa rağmen  yinede çok keyifliydi . 


 Bu seferki minik tatilimiz en çok Naza yaradı . Babası ve teyzeleriyle doya doya oynayıp tüm kurtlarını döktü.


 Bende sık sık babamın iş yerine gidip gözüme kestirdiklerimi toplayıp geldim.Bu sefer harika şeyler buldum .Sevgililer gününe özel tasarım isimlikler , strafor pastalar ,kokulu taşlar .Bir çoğunu hediyelik olarak paketledim bile :)



 Fabrika çalışanları ile beraber hem babamın doğum gününü hemde işyerinin  tanıtım yemeğini Ayvalık Sarımsaklı Mare Otelde yaptık. Aslında tanıtım yemeği ve doğum gününden daha çok  Nazın partisi gibi oldu .Dedesi ona baya bir torpil geçti.




 Annem , babam ve kız kardeşim.


  Fotoğrafların hepsi cep telefonu kamerası ile çekildiği için görüntüler pek net değil , kusura bakmayın.Zaten bir çoğunu instagram hesabımda da paylaşmıştım.


                                                           En kısa sürede görüşmek üzere :)

                                                            http://www.goldhobi.com/tr

                                         https://www.facebook.com/goldhobisanatsalurunler



Leopar Ve Krem

 Kalabalık ve aşırı sıcağı çok sevmediğim için Ayvalık benim için kışın daha bir başkadır. Sömestır tatili ve babamın doğum gününü fırsat bilerek  yine  tüm aile bireyleri evimizde  toplandık .Bu seferki bizim için daha bir anlamlıydı , detayları daha sonra bol resimli olarak  paylaşıcam.


Çok severek dikip giydiğim leopar pantolonum valize ilk koyduğum kıyafetler  arasındaydı. Yine pantolonun tonlarına uygun over size krem tonlarındaki ceket ise buradan .


        Normalde annemle zevklerimiz pek uymaz ama  ceketi  benden çok daha fazla beğendi.  Giderken ona bırakıcam hiç kıyamam anneme :)Aslında onun üzerinde de bir kaç pozunu çekicektim  ama sürekli  bizim ve torununun peşinde koştuğu için pek fırsatı olmadı.


              Bir kaç gün daha buralardayız 
       güzel bir hafta olsun :)

siyah triko - bershka
leopar pantolon - ben diktim
krem rengi ceket - buradan 

                                                         instagram / yasemin_uzunoglu