25 Mayıs 2018 Cuma

DİKTİKLERİM : LAME SUNİ DERİ ÇANTA

 
Çok beğenerek Antalya Eylül kumaştan aldığım bu suni deriyi oldukça uygun fiyata buldum . Parça halinde olduğu için maalesef devamı yoktu.
 
 
 
 
Lame ve gümüş tonlarındaki çantalar bu yaz da yine çok revaçta . İlham kaynağım olarak sizlere
bu siteyi  gösterebilirim. 
 
 
 
 
Lame deriyi tersten çanta telası ile ütüledim .İç astar olarakta saten kapitone kullandım.
 
 
 
 
Kalıp olarak kullandığım çanta bu . Geçtiğimiz kış koton'  dan almıştım.
 
 
 
 

                    Tela bu resimde daha net gözüküyor.  Çantanın boyu 42 ,  eni ise 44 cm.




                                  Çantaya yaptığım yan kenar (iç kulak )  dikişinin içten görünüşü. 



                                                                  Çanta sapı ise 66 cm  .










                                                   Kendi kumaşından geniş iki adet cep yaptım.




                                                      İç astarınıda aynı şekilde diktim.



Bu resimlerde mıknatıslı çıt çıtların nasıl takıldığını anlatmaya çalıştım. Ben kumaşı delerken ince bir makas ucu kullanıyorum. Takarken birbirine denk gelmesine dikkat edin.










Ve çantamız hazır  .
Görmüş olduğunuz bu chanel aksesuar kolye ucu idi. Seffaf ip ile onu da çanta üzerine diktim.
 
 





                                                                                        sevgiler :)



1 yorum: