21 Ekim 2013 Pazartesi

PUANTİYELİ DANTEL KUMAŞTAN PRATİK HIRKA DİKİMİ




Puantiye en az leopar kadar sevdiğim desenlerden biri. Sevgili Tuğçe hanım beni o kadar iyi analiz etmiş ki son gelen paketi tam benim desenlerimden hazırlamış.




Baykumaşın bu puantiyeli kumaşı likralı yumuşacık bir dantel aslında.Yine bayram tatilinde evde olduğum günlerden birinde dikip ertesi gün hemen giydim.




                Çok pratik bir hırka oldu, gece diktiğim için bazı resimler bulanık kusura bakmayın :(



                                      Her zamanki kullandığım kalıplardan normal bir bluz  diktim.



Sonra tam ortadan ikiye makasla kesip istediğim derinlikte  hırka oyuntusunu  verdim.




95 cm uzunluğunda 6 cm genişliğinde  siyah  jarseden ön beden için  uzun bir bant kestim.Resimde gördüğünüz gibi bandı  ikiye katlayıp önce teyelleyip sonra diktim.




                             Son olarakta göğüs altından iki adet plastik çıt çıt diktim.Daha önce yine bir iki hırka dikimini resimli olarak anlatmaya çalışmıştım.Buradan ve buradan bakabilirsiniz.





                                       Tatlı cadı yine iş başında , seviyorum ben bu böceği :)


          puantiyeli hırka - ben diktim   /   fırfırlı siyah güpür etek - ben diktim (buradan bakabilirsiniz)



25 yorum:

  1. Cok guzel olmus canim,sana kollarin uzun oldugu icin dirsek alti bluz ve hirkalar daha bi yakisiyo gule gule giy. Sirinenin keyfi yerinde masallah :) sirinlik yapiyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet kol ve bacak boyum biraz uzun :( yarım kollular biraz tuhaf duruyor bende ...

      Sil
  2. bay kumaş gerçekten iyi bir atılım yaptı.... sende müthiç değerlendirmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. çok pratik bir yöntem olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Çok ta yakışmış. Bu mevsimde bundan acil ihtiyaç olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler , ben Antalyada yaşadığım için yaz kış bu tarz hırkaları çok sık giyiyorum :)

      Sil
  5. Harika olmuş canım, artık her diktiğine aynı yorumu yapmak istemiyorum ama napiym hepsi güzel :) Ve evet, puantiye benim de baş tacım bayılırım. güle güle giy eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun Ebrucum fark etmez sen genede gel güzel yorumlarını bırak :)

      Sil
  6. çok şık ellerinize sağlık çok beğendim güzel günlerde giyin

    YanıtlaSil
  7. Çok pratik bir yöntemmiş bizede anlattığınız iyi oldu. Güzel olmuş güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  8. aslında ben senin diktiklerinden çok anlatımını seviyorum sanırım:) samimi bi blogun var ve Naz da çok tatlı,ayrıca hakikaten pratiksin:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Pratik şeyler diktiğim için sanırım dikişten bu kadar çok zevk alıyorum yoksa işkenceye dönüşürdü :)

      Sil
  9. Maşallah ya hızına yetişilmiyor :) Kol boyunu çok sevdim, bu boy yakışıyor,
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. ya yasemin ben niye yapamıyorum böyle şeyler off... çok ta yakışmış puantiye :)

    YanıtlaSil
  11. Yasemin, logo olarak ilk iki fotodaki yazım karakterin çok daha güzel olmuş. benden söylemesi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet İrem benim de çok hoşuma gitti o :)

      Sil
  12. Güzel olmuş, iyi günlerde giyin... Likralı kumaşı makinada hangi ayarda dikiyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde 3 de dikiyorum :)

      Sil
    2. Esneme yapınca dikişler kopmuyor mu?

      Sil
    3. kumaşı kendi halinde çekiştirmeden dikince bir şey olmaz :)

      Sil
  13. Çok güzel bir hırka ve anlatım olmuş.Taze bloger olarak ilgiyle takip ediyorum.Ominik kuzudan bende de 3tane var.Nasıl sevilir onlar.Ben de bloğuma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil