29 Ocak 2014 Çarşamba

MAKSİ ETEK VE İKİ KADİFE


Baykumaştan gelen son paketlerin içinde bu viskon siyah beyaz leopar kumaşta vardı.Paketi daha açıp kumaşı elime almadan bu mutlaka bir maksi etek olmalı dedim hemen.Doğruda karar vermişim o kadar güzel bir viskon ki dört mevsim çok rahatlıkla giyilebilecek bir maksi kloş etek oldu .



 Bu etekte de yine kemer lastik kullandım ,viskon olmasına rağmen kumaş biraz esniyor.Fermuar kullanmadığım halde belini gayet rahat oturttum.



Kolye ise buradan.




Bu hafta dikişlerim çoğunlukla kızım içindi. Bu son  iki parçayı da onun için diktim.Siyah kadife jile  tamamen kendime dikip elimde kalan parçalardan meydana gelen bir elbise oldu.. Fotoğrafta ışıktan dolayı çok net çıkmamış yine iki parçalı yaptım.Kol  ve  yaka ağzına  şimdilik bir işlem yapmadım biraz abiye bir model olacağı için terzide reçme yaptırmayı düşünüyorum.Etek ucuna dantel fırfır dikicem , ufak bir iki süslemeden sonra jilemiz hazır olur.
Pembe kadifeyi ise kumaşçımdan 1 tl ye almıştım.Bol büzgülü ve kabarık bir etek oldu.Beline taktığım beyaz kemer lastik sayesinde Naz bu eteğide artık  uzun bir süre daha giyer :)


1 yorum: