15 Ocak 2014 Çarşamba

RUJ DESENLİ ŞİFON ETEK , BAYKUMAŞ VE PEMBE MİCKEY

Baykumaştan gelen ruj desenli kumaş sayesinde ilk defa bir şifon kumaşla  çalıştım.Deseni , rengi ,kumaşın yürüdükçe uçuş uçuş dalgalanmasını o kadar çok sevdim ki , dikerken bile müthiş bir keyif aldım.



Kumaş ince olduğu için içine siyah yarı saten  bir astar diktim, etek boyunu ise diz hizasında bıraktım .Bel kısmına da lastik koyduktan sonra yine çok kısa sürede kloş eteği dikip hazırladım.



Nazın pembe  bluzun biçilmiş hali burada vardı.Kaz ayağı desenli pantolonunu  da ben dikmiştim.Ona da buradan bakabilirsiniz.


Kendisi de  mickey mouse aplikeler ile süslediğim pembe bluzunu çok sevdi. Uzun bir süre üzerinden çıkarmaz artık :) Pratik çocuk bluz dikimini burada  ve burada ayrıntılı olarak paylaşmıştım.




Bu bluz dikiminde beni en çok oyalayan aplikeler oldu. Elimle dikmek istemedim , aplikenin  rengine göre makineye uygun renkleri takarak diktim.Zaten dışarıdan da çok temiz durdu .



SEVGİLER :))


15 yorum:

  1. ellerine sağlık yine hepsi harika...

    YanıtlaSil
  2. ya sen nasıl bir kadınsın böyle ağzım açık takip ediyorum sizi

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hepsi ellerinize sağlık.çok da yakışmış.güzele ne yakışmaz ki ?

    YanıtlaSil
  4. Nazın bluzuna bayıldım ben!! :))) çok güzel olmuş, çok yakışmış maşaAllah...Güle güle giy Naz bluzun eskisin sen eskime. :)) o güzel ellerine sağlık annesi! :)) ah annelik elleri öpülesi.. insan başka kime hiç sıkılmadan, karşılık beklemeden bu kadar fedakarlık yapar... annelerin hakkı ödenmez... bana da bir haller oluyor bazen çok güzel cıvıl cıvıl bir post ama duygulanıverdim işte resimlerinize bakarken... o gülen yüzleriniz hiç solmasın ağzınızın tadı hiiçç bozulmasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn ne güzel şeyler yazmışsınız yine çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Uçuş uçuş baharı getinmişsin, çok hoşsun. :)

    YanıtlaSil
  6. yine çok güzel bir etek ve nazın bluzuna bayıldım sizi görünce içimden hep ŞEKER KIZLAR diyesim geliyor :))

    YanıtlaSil
  7. naz favorim:)) bluzu çok tatlı gözüküyor....

    YanıtlaSil
  8. hadi yaz gelsin artıkkkkk... bu eteği gördüğümde içim böyle bağırıyor :)) çok ta yakışmış...

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık çok güzel. Ama benim de favorim Naz, çok şirin çünkü :)

    YanıtlaSil