21 Şubat 2014 Cuma

İKİ LEOPAR ETEK


Bu hafta oldukça yoğun geçti diyebilirim. Üst üste gelen siparişler , güzel havadan  dolayı  eve girmeme isteği, sitede günlerdir süren elektirik kesintileri ama yinede bir şekilde düzenleyip işlerimi hallettim. Dün gecede hemen en son aldığım kumaşlarla iki dar  etek diktim.




 İki etek kalıbıda aynı . Etek ucuna doğru daralttım. Kalem eteklerle çok rahat edemiyorum .Aslında bu etek için ne çan ne de kalem etek diyebiliriz ikisinin ortası bir şey oldu.



Her iki kumaşta likralı olduğu için yine kalın kemer lastik kullandım. Mavi olan biraz  daha kalın  bir kumaş bel kısmını daha iyi oturtmak için sadece iki pens attım. Onun dışında başka bir özelliği yok. Mavi leopardan birde kloş etek biçtim . O çok daha güzel oldu . Arta kalan kumaştan da Naza bir şeyler çıkar diye umut ediyorum.



                                                   Güzel bir hafta sonu olsun inşallah:)
                                                                     SEVGİLER ...




9 yorum:

  1. Kalem etek ve kalem elbise aşığı biri olarak size ikinci defa söylemek istiyorum. Çok çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bende size ikinci kez teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. her ikisi de harika olmuş! ben de çok seviyorum leoparı... ve kalem etekleri de... bende de bir sürü leopar ve diğer vahşi hayvanların desenleri mevcut deri görünümlü kumaş olarak... :) dikmekte çok geciktim sabırsızlanıyorum artık onları dikip giyebilmek için...

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız bayılıyorum size , tarzınıza .. Şevval

    YanıtlaSil
  4. Kumaş bu modele çok gitmiş.güle güle giyin!

    YanıtlaSil
  5. Bende maviyi sevdim cok yakismis iyigumlerde kullanin bu arada portfoy cantalarda uc kismi dikilmiyoduya fermuardan dolayi acilabilen mont fermuari kullandim sorun cikmadi uc kismi gayet iyi dikildi paylasayim dedim hoscakalin

    YanıtlaSil
  6. her ikiside çok güzel olmuş fakat mavi olanı daha bi beğendim nedense :)
    iyi günlerde kullanın Yasemin hanım
    bende bloguma beklerim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Banu hanım teşekkür ederim
    Adsız kolay gelsin
    Benim küçük dünyam bende mavi olanı daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil