3 Şubat 2014 Pazartesi

RENKLİ HAFTA SONU

Hafta sonu kapalı havaya inat kızımla rengarenk giyinip yine güzel vakit geçirdik. Naz kendi yaşıtlarından çok anne ve babasıyla beraber olup bir şeyler yapmayı çok daha fazla seviyor , keyif aldığı zaten her halinden belli oluyor :)



Çantamı yeni diktim , aynı deriyi daha önce burada kullanmıştım.Ağzı fermuarlı sade bir el çantası oldu.Geçen yaz sonu  çok  kalın bir penyeden dikmiş olduğum  renkli kloş etekle de   uyumu hoşuma gitti.



Nazın kırmızı elbisesi çok sade kalmıştı. Üzerine uygun aplike bir türlü bulamadım. Bende yine kendi kumaşından bir fiyonk yapıp üzerine diktim.





                                                          desenli deri çanta - ben diktim
                                                          renkli kloş etek - ben diktim
                                                         Naz kırmızı elbise - ben diktim 
                                                        
                                                                                                                

14 yorum:

  1. hep söylüyorum renkler sende çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Anne kız yine harikasınız :)

    YanıtlaSil
  3. fiyonk aplikeden çok daha iyi olmuş,güle güle giysin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ? aplike elbiseyi basitleştircekti sanki :)

      Sil
  4. Ana kız maşallah diyorum. Çok canlı görünüyorsunuz. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yazmadan geçemeyeceğim. Yayının 3. fotoğrafında Naz değme mankenlere taş çıkartır. Fıstık kızını öp annesi benim için. Sevgiler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz evet artık Naz fena pozlar vermeye başladı :)

      Sil
  6. gene gözüm üz gönlümüz açıldı cıvıl cıvılsınız sayenizde kloş etek sevmeye başladım naz ın elbiseside süper olmuş
    Serap esgiyer




    p



    YanıtlaSil
  7. Harikasiniz canm benim. Su aralar hayatimda bole renkli umut sevgi heyecan ve ferahliga o kadar ihtiyacim varki

    YanıtlaSil
  8. tü tüüüüü maşallah

    YanıtlaSil