21 Ocak 2015 Çarşamba

ÇİZGİLİ MAKSİ ETEK

Son aldığım kumaşlar yavaş yavaş şekillenip  dolapta yerini almaya başlarken  ilk diktiğim parça bu siyah beyaz maksi  kloş etek oldu.


Kalın bir jarse olan kumaşı verevden kesince çizgiler yan düştü. Eteğin enini  her zamankinden  yaklaşık  6 -7 cm daha bol biçtim .Böylelikle etek daha kabarık ve daha  havalı durdu  , tabi bunda kumaşın da etkisi oldu . Gerçekten çok kaliteli bir kumaş , geriye kalan parçalarında da mutlaka bir şeyler yapıcam.Etek ucunu da istediğim uzunlukta kesip bıraktım ,yani etek ucunda dikiş yok.


                        Sürekli kullandığım kalın kemer lastiklerin bu kez de beyazını bel kısmına diktim.


 Kumaş her ne kadar kalın olsa da , istenmeyen kazalara karşı içine bir de yarım  beyaz astar koydum. Özellikle bel ve kalça kısmını biraz bol bıraktım . Ne yazık ki jarse özellikle acık tonlarında ister istemez çamaşır izini ve hatları belli ediyor ,kumaşı çok sevmeme rağmen böylede bir sıkıntısı var .


Yine kendi diktiğim şeker pembesi çantamla bu çizgili eteği çok yakıştırdım.Muhtemelen ikisini beraber kullanırım .


Maksi eteklerin devamı geliyor sırada bekleyen iki farklı desen  daha var . En kısa sürede görüşmek üzere :)

çizgili maksi etek - ben diktim
pembe deri çanta - ben diktim
siyah bluz -  ben diktim
mavi kot ceket - çok eski koton

                                                     instagram /yasemin._uzunoglu


24 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Yasemin hanım, çizgilerin verev düşüşü özellikle çok hoş. Pembe çanta da son noktayı koymuş. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. Etek ucunu dikmemenizde ayrica bir kolaylik boy olunca be guzel yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ayşe , kumaş atmayınca bir de jarse olunca etek ucu bastırmaya gerek yok bence :)

      Sil
  3. elcin uyanik
    Gercekten cok güzel olmus güle güle giyin banada fikir oldu ayni kumas vardi bende hemen dikmek istiyorum elleriniz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bi etek olmuş size de çok yakışmış Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  6. Eteğinize bayıldım , süper...

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış güle güle giyin

    YanıtlaSil
  8. Etek de kombin de çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. etek harika olmuş, güzel günlerde giy Yasemin hanım.. ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Klasik pantolon dikmeyi düşünüyormusunuz?
    Hiç bir yerde tam olarak ayrıntılı pantolon dikim aşaması göremedim de...
    Birde arka ceplerde kapalı cep çalışmayı biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben klasik pantolon çok nadir giydiğim için dikmeye ihtiyaç duymadım , ama dikersem ayrıntılı olarak yayınlarım tabi

      Sil
  11. Cok tatlı olmus hepsi bir arada ama ben cantayı çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  12. Çizgili etege bayildim.ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  13. Etege bayildim.en yakin zamanda ayni kumastan alinip dikilecek ins. Svgiler. Fatma

    YanıtlaSil
  14. Verevden kesmeniz çok hoş olmuş. Ayrı bir hava katmış. Resimlerden anladığım kadarıyla tek birleştirme ve yarım kiloş gibi duruyor. Umarım doğrudur. Güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim , tam klos ve her iki yaninda da dikis var .

      Sil