30 Ocak 2015 Cuma

Kaplan , Kot ve Deri

Arada bir canım çok rahat kıyafetler giyip salaş salaş gezmek istiyor ,ama benim en  salaş halim sanırım bu kadar oluyor .Ağzı gözü bir tarafa kaymış bol tişörtler , bağcıkları yerlerde sürünen ayakkabılar , salkım saçak yapılmış dağınık bir topuz ,bazen gerçekten çok özeniyorum ama iş icrata gelince olmuyor ne yazık ki :)


Üzerinde kaplan deseni olan bu bluz aslında bir elbiseydi .Buradan bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz. Gereksiz olan evazesini kesip , yanlardan da biraz daraltıp rahat bir tişörte çevirdim.


Deri kol detaylı olan siyah ceket ise yine aynı alışveriş sitesinden . Ceket biraz hayal kırıklığı yaratsa da üzerinde bir kaç değişiklik yaparak beğenmediğim kısımlarını düzelticem .



mavi kot - diesel
siyah zımbalı çanta- ben yaptım
kaplan desenli tişört - buradan
siyah ceket - buradan


Güzel bir hafta sonu olsun .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder