17 Mart 2015 Salı

Payetli Oversize Bluz

Son bir senedir oversize geniş kesimli bluzlar çok hoşuma gitmeye başladı .İlk zamanlar biraz kuşkulu  baksamda ,artık   günlük hayatta en çok rahat ettiğim parçalardan biri  oldu .


Tabi yine kendi tarzıma , kendi kokoşluğuma en uygun modeli  dikip birazda süsledim. Kumaşım Ayvalık pazarından dışı ince bir dalgıç içi ise pamuklu nefis bir şey. Kesimi yine çok pratik .Düşük kol olarak oldukça geniş olarak biçtiğim kumaşın kol ve etek ucunda çift katlı bant kullandım.  .Kumaşı  geniş tutup   bandı da dar yapınca  o çok sevdiğim büzgü ve pileler  meydana çıktı .Bant sayesinde bluzun boyunu da istediğim gibi ayarlayabiliyorum.Kilolu ve özellikle  hamile bayanlar için çok kullanışlı olur diye düşünüyorum.



Kalp şeklindeki payetli aplike  hazır , Antalya sosyete pazarından almıştım. Yine aplikeyi bluzu tutturup makine ile diktim. Bu tarz bir şeyi eğer  kumaşa dikecekseniz mutlaka elinizdeki en kalın iğneyi kullanın derim !


                                     Daha önce pembe ve beyazını aldığım bu siyah ceket ise  yine                                           sheinside.com dan. 


Ceketlerin kesimini , kumaşını gerçekten çok beğenmiştim. Zaten bu son siyahlada  seriyi  tamamlamış oldum .


oversize siyah bluz  - ben diktim

                                                                   
       Sheinside alışveriş sitesinin altı üründen birini seç çekilişi devam ediyor. Buradan katılabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Yasemin hanım süpersiniz. Ellerinize sağlık. en alttaki bel kısmını nasıl otutturuyorsunuz bir açıklayıp bir foto yayınlayabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.uzmantv.com/zebra-desenli-bluz-nasil-dikilir bu videomda anlatmıştım veya yine bu yazımdan da bakabilirsiniz http://yaseminindiktikleri.blogspot.com.tr/2013/06/kolay-yazlik-bluz-dikimi.html

      Sil
  2. Çok teşekkürler. Sizi hayranlıkla takip ediyorum. O kadar pratiksinizki, sizi takip etmek çok zevkli ve cesaret veren yaratıcı fikirler veriyorsunuz. Linkleri de hemen izliyorum. Çok teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil