4 Mayıs 2015 Pazartesi

İki Tığ İşi Bluz


 Yıllar önce tığ ile çok zevk alarak ördüğüm siyah file hırkamı hafta sonu  bir kez daha giymek istedim .Bu hırka ile yaptığım ilk kombini 2013 yılında kaybolan yazılarım arasında  paylaşmıştım. Sadece kafes ve trabzandan oluşan çok çok basit bir model .İpinin adını hatırlamıyorum zaten bir daha da bulamadım. 


El örgüsünün yerini gerçekten hiç bir şey tutmuyor , ilk günkü gibi giymenin mutluluğu bir başka :)


               Yine çok severek giydiğim krem rengi bol motifli olan bluz ise romwe .com   dan . 


Genelde hazır danteller biraz sert , polyester karışımı olsa da bu bluzum en az siyah file hırkam kadar rahat ve yumuşak :) Detaylar burada


Tatlı ve nefes alabildiğimiz baharın en güzel günlerini  bu hafta Antalyadan uğurluyoruz , hafta başı itibariyle yakıcı sıcaklar geliyor . ama bu kış o kadar üşüdüm ki bir süre sıcaktan şikayet etmiycem :)

                          
siyah file bluz -  ben ördüm
krem dantel bluz  - romwe

                                                                   instagram /yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder