29 Mayıs 2015 Cuma

Pembeler

Geçtiğimiz günlerde bahsettiğim likralı bir viskondan diktiğim kamuflaj desenli pembe pijama pantolonum bitince ev içinde , günlük olarak giymeye başladım . Yumuşak ve hafif kumaşıyla içinde çok rahat ettim . Kalan parçalardan en kısa zamanda Naza da bir şeyler dikmeyi düşünüyorum .




Daha önce de belirttiğim gibi  bu pantolonun kalıbı benim tam ölçülerime göre özel olarak çıkarıldı . Halam sağ olsun son üç yıldır aynı kalıbı evire çevire kullanıyorum :)


             Rahatlığımdan  taviz vermemek adına bu pantolonuda belden lastikli olarak yaptım. 



Siyah tişörtü buradan almıştım .Aslında ben kendisini abiye bir bluz  olarak görmüştüm ama ne yazık ki çok alakasız bir penye olarak geldi :)  İnternet üzerinden alışverişte bazen  oluyor böyle şeyler ...




Pembe cekette yine bir uzakdoğu alışveriş sitesinden , kendisini  parlak kumaşına rağmen çok sevdim  
Hepinize güzel bir hafta sonu dilerim  ,  sevgiler  :)

pembe kamuflaj pantolon  -  ben diktim
siyah tişört  -   buradan 
pembe ceket  -  buradan

                                                         instagram / yasemin_uzunoglu




4 yorum: