23 Haziran 2015 Salı

Anne Kız Takım Eteklerimiz

 Tatilimizin ilk günü büyük bir hevesle  son diktiğim anne kız takım eteklerimizi giyip fotoğraflarımızı  çektik. 


Antalyanın tam aksine Ayvalık oldukça serindi.Hatta geldiğimiz günün gecesi pikesiz yatamadık, üşüdük diyebilirim.




 Kumaş dalgıç denilen çok likralı bir parça  olduğu için bel kısmında lastik kullanmama  gerek kalmadı. Kendi kumaşından  kemer  bant yapıp bel ağzına diktim. Etek uçlarında dikiş yok , kesip öylece bıraktım. 






 Aslı siyah bir elbise olup yine benim tarafımdan değişime uğrayan bluz ise romwe alışveriş sitesinden .Orjinal haline  buradan bakabilirsiniz.
Sevgiler 

anne kız takım kuş desenli etek -  ben diktim
siyah bluz - romwe



                                                                    instagram /  yasemin_uzunoglu




2 yorum: