30 Haziran 2015 Salı

Pembe Pantolon - BAYKUMAŞ

 Pembe  pantolonun kalıbı yine çok sık kullandığım 2014 - 02 burda pratik dikiş sayısına ait. Buradan bakabilirsiniz .   Kumaşı ise baykumaştan .


 Kalıp üzerinde oynayıp  ben daha çok tayt - pantolon şeklinde çalıştım .Sürekli söylediğim gibi ben cep , kemer , fermuar gibi detaylardan çok sıkılıyorum , giyerken de rahatsız oluyorum .Bu yüzden kot bile giyemiyorum. Hele düşük bel pantolonların yanına bile yaklaşmıyorum .Bu huyum yüzünden artık tüm pantolonlarımı kendim dikmek zorunda kalıyorum .


Tüm dikişlerimde kullandığım kemer lastiklerin bu sefer daha ekonomik olan   on metrelik olanını aldım . Bir tık daha ince ama bu da çok işime yaradı . Pantolonun bel ağzına   kendi kumaşından kalınca bir bant diktim  ve körükten lastiği geçirdim .


 Kumaşım oldukça esnek , streç pantolon için çok uygun   bir kumaştı . Bu yüzden son alışverişimde  bu kumaştan yaklaşık 3 metre kadar sipariş vermiştim. 




Dikerken paça boyunda çok karasız kalmıştım sanırım biraz daha daraltıp , kısaltıcam  . Fotoğrafları gördükten sonra iyice emin oldum :)

Vahşetten , terörden uzak bir hafta olması dileğiyle !!

mavi tişört - eski  ?  
pembe pantolon -  ben diktim  /  BAYKUMAŞ

                                                                         instagram / yasemin_uzunoglu




2 yorum:

  1. paçalarda bir sıkıntı var sanki dar ve kısa olsaydı sanırım cok daha guzel olurdu. rengı çok dogru secım. elınıze saglık ıyı gunlerde eskıtın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet paçaları biraz daha kısaltıp daraltcam giydikten sonra bende pek hoşlanmadım :)

      Sil