6 Ekim 2015 Salı

Diktiklerim : Krem Rengi Maksi Hırka

Bu hırka için bir önceki yazımda bahsettiğim siyah hırka ile hemen hemen aynı şekilde biçilmiş diyebiliriz.  Tek fark kapüşonunun astarsız olması ve yan kısımlarındaki yırtmaçlar .


 Delikli , pamuklu tam mevsimlik olan bu kumaşı bir arkadaşım  bir kaç ay önce hediye getirmişti. İlk zamanlar rengini çok sevmemiştim ama sonradan uzun maksi bir hırka dikmeye karar verdim. 


                           Etek ucundaki küçük püsküller kumaşın kendisinden , ben özel bir şey yapmadım.





                                                                                 Sevgiler  :)

 hırka  -   ben diktim 
 siyah streç pantolon  -  SHEİN 
çanta  -   SHEİN


                                                                        instagram   / yasemin_uzunoglu



1 yorum: