20 Temmuz 2016 Çarşamba

Diktiklerim : Pop Art Çanta Ve Asimetrik Gri Penye



Son diktiğim  portföy çantayı geçtiğimiz günlerde instagramda paylaşmıştım. Oldukça renkli ve eğlenceli bir çanta oldu diyebilirim.



Siyah polyester  çanta kumaşı uzun zamandır elimdeydi  , ebatlarını oldukça geniş tutup keçe harflerle biraz süsledim . Keçeleri ise pointer sıvı silikonla yapıştırdım.  Merak edenler için belirteyim çantanın boyu 25 , eni ise 40 cm dir.





                 Astar olarak saten siyah kapitone astar kullandım ve yine kendi kumaşından yan tarafına bir askılık yaptım .                         


Gri kalın penye edremit pazarından annem sağ olsun ben Ayvalığa gelmeden sıkı bir stok yapmış.



Asimetrik kesim tişört elbiseleri seviyorum bu seferde pratikten salaş bir şeyler yapmak istedim .Etek uçlarını  makine esnettiği için annem elinle bastırıp dikti bu yüzden bu kadar muntazam duruyor. Son bir ayrıntıda düşük kol olarak biçtiğim penyenin sadece yaka ağzında bant var . 




                                          Tüm çanta dikimi videolarım için uzman tv 'ye bakabilirsiniz.

                                                           çanta /  ben diktim    tişört elbise /  ben diktim

                              
                                                                         instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum: