27 Temmuz 2016 Çarşamba

Pötikareli Elbise


Bu elbiseyi sipariş verirken açıkçası çok tereddüt etmiştim. Desen ve model nedeniyle  kilolu göstermesinden biraz endişe edip birazda kumaşının polyester olma ihtimalini düşünmüştüm. Ama kargom gelince tüm endişelerim yerle bir oldu çünkü tek kelimeyle harika bir elbise.



                                  Boyu , fırfırları, etek kabarıklığı ,kumaş kalitesi ,   kemeri tam istediğim gibi :)



Farklı beden seçenekleri olan bu elbise için BURAYA  bakabilirsiniz. Ben siparişi LARGE olarak vermiştim  ve tam oldu.





                                                                    Elbise  /  BURADA

                                                            instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum:

  1. Çok şık! Siteye de baktım dikkatle inceleyince problemsiz geliyor gerçekten bu siparişler tam yazlık, güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil