12 Ağustos 2016 Cuma

Diktiklerim : Altı Parçalı Denim Etek

 Takip edenler kloş eteği ne kadar çok sevdiğimi iyi bilirler. Bu seferde kloştan biraz daha  farklı olarak parçalı etek dikmek istedim. 



                  Görüntü itibariyle kloş etek gibi   dursa da aslında kumaş  biçimi oldukça farklı. 



                                            Benim vücut ölçülerime göre çıkardığımız kalıp bu.



 Kloş etek verevden kesilirken burada kumaşı  düzden çalışıyoruz ve  kumaşın düz ipliğine dikkat ediyoruz. Antalyaya dönünce aynı kalıbı dalgıç kumaştan yapmak istiyorum sanırım model kendini daha iyi tok bir kumaşta daha güzel gösterecektir.  



Yazlıkta giyeceğim için boyunu biraz daha kısa tuttum. Beline de tünel yapıp , rahat bir lastik geçirdim 



                                                                   Kot ceketimi bu siteden  aldım.



                                    Daha detaylı incelemek için  BURAYA  bakabilirsiniz. Ben kesimi ve                                     kumaşından çok memnun kaldım. 





                                                        etek /  ben diktim        kot ceket  /  buradan  


                                                                   instagram  /  yasemin _uzunoglu





1 yorum:

  1. Kloş eteği bende çok severim ama kilolu gösteriyor diye giymiyorum

    YanıtlaSil