29 Ağustos 2016 Pazartesi

POP ART GÖMLEK

Üzerinde keçe aplikeleri olan bu mavi çizgili gömleği görür görmez çok beğenmiştim.Ayrıca bu tarz pop art aplikelerin tişört , kot ceket ,  gömlek ve  spor çantalarla  olan uyumlarınıda çok seviyorum.  Gayet kolaylıkla uygulanabilinir bir '' kendin yap '' projesi. 



          Yine yakın bir zamanda bu tarz  renkli keçeler  kullanarak diktiğim çantayı  burada  paylaşmıştım. 



    Farklı beden seçenekleri olan gömlek ise BURADAN . 




   Tek sıkıntı bedeni large olarak sipariş  vermeme rağmen  boyunun bana biraz kısa kalması  . Jean üzeri kısa parçaları çok sevmiyorum , sanırım en kısa zamanda bir çözüm yolu bulup boyunu uzatıcam . 


                                                                         Gömlek  /  ROMWE





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder