2 Kasım 2017 Perşembe

Diktiklerim : CEKET VE TRİKO

 
 Bu yazımda bahsettiğim siyah ceketi sonunda giyebildim. Yalnız ceket üzerinde bir ekleme yapıp bu gül desenli aplikeyi diktim. Hatta aynı aplikeyi yine son diktiğim trikoda da kullandım. 




Şimdilik hoşumuza gitsede  yakın bir zamanda bu aplikelere tahammülümüz kalmayacak. Çünkü artık deriden , ayakkabıya her yerdeler  :)



 Siyah triko reglan kollu biraz oversize bir model .  Yaka,  ve kol ağzında ribanna detayı var.  Bu ribanaları bir kaç sene önce metre ile almıştım. Benim deyim yerinde ise elim ayağım  oldular.



 Yalnız etek ucuna ribana lastik yetmeyince bende trikonun kumaşına yakın bir kumaşla  etek ucu bandını yaptım.





 Triko resimlerde belli  pek belli olmasa da aslında oldukça simli bir kumaş.




 Belki ileride aplikeden sıkılırım diye sadece ince ince teyelledim. İç dikişleri de zig zag dikişle temizledim.




SEVGİLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder