12 Kasım 2017 Pazar

Elbiseden Düşük Omuzlu Hırkaya Geri Dönüşüm

 

Hep söylerim en az dikmek kadar seviyorum şu geri dönüşüm değerlendirmelerini.  Bu hırkada aslında geçtiğimiz haftalarda paylaştığım bir sweat elbisenin hırkaya dönüşmüş hali .




Hırkanın orijinal hali buydu. Aslında en büyük sıkıntı yakasındaki dar banttı. Ayrıca düzgün bir kalıpla dikilmediği için özellikle arkada kötü bir potluk vardı. Kumaşını beğendiğim için göz ardı etmek istemedim  ve tam ortadan bir makas atıp elbiseyi  bambaşka bir boyuta geçirdim. Sadece yakanın hemen yanında oluşan makas kesiğini kapatmak için elimle ince ince teyelledim, hepsi bu .  Elbiseyi  de buradan almıştım.




 Elbise üzerindeki gül aplikeleri çıkardım bir süredir o deseni  o kadar çok kullandım ki  muhtemelen uzun bir süre gül aplikeli bir şey istemiyor olacağım.  Unutmadan yakayı birleştirme yerine de iğneli bir taşlı broş taktım.
 


                              Kesinlikle elbiseden daha çok sevdim yine tam benim tarzım oldu :)




SEVGİLER  :)
Hırka / ben yaptım  -  geri dönüşüm
Elbise orjinal /  SHEİN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder