17 Ocak 2017 Salı

Naza Yeni Peluş Takım Ve Ev Halleri

 
Fotoğraflar geçtiğimiz hafta sonundan. Hava soğuk olduğu için evde bol bol vakit geçirdik. Naz artık   okumaya başladığı için benim dikiş ve örgü dergilerim eskisinden daha çok ilgisini çekmeye başladı .




Son beş yıldır bu masanın üzerinden inmeyen Naz genelde ben dikiş dikerken yanımda oyalanmayı seviyor. Gözümün önünde olması benim çok iyi bazen kendimi dikişe ve kumaşlara o kadar kaptırıyorum ki saatler nasıl geçiyor anlamıyorum.




Bu kırmızı peluş- kadife takımı geçtiğimiz hafta instagramda  paylaşmıştım. Yine internetten sürekli alışveriş yaptığım sayfadan sipariş vermiştim. Dışı kısa tüylü peluş.  içi ise sıcacık bir kadife. Yeleğini kendi kumaşından çift kat olarak astarlı diktim. Yeleği Naz genelde okulda formasının üzerine giyiyor. Bu her iki parçanın kalıbını da Güler Erkanın provasız çocuk kalıplarından çıkarmıştım. Ponponlu ipi ise yeleğin önü açılmasın diye elimdeki malzemelerden uydurdum.




Siyah asimetrik gömleğim  SHEİN ' dan  . Resimlerde çok net çıkmamış modeli buradan daha net görebilirsiniz.



                                                                                           sevgiler  :)


kırmızı peluş takım /  ben diktim
 
 
 
 
 
 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder