26 Eylül 2012 Çarşamba

JARSE SALAŞ PANTOLON VE JARSE TUNİK

 Bu yılın modası salaş dev pantolonlarından bende diktim.Özellikle kumaşı jarse seçtim daha bol ve dökümlü durması için.Kalıbınıda stilis ve modacı olan halam çıkarmıştı.Belinede tuhafiyelerde satılan kemerli lastikl diktim.Tüm yazda giydim acayip rahat tavsiye ederim.

Kalan parçadanda hemen bir tunik diktim.Gene yaka ve kola siyah jarseden biye geçtim.Etek ucunada iki kat yaptığım siyah jarseyi diktim.Yazın jarseyi yaktığı için bu tuniği sonbaharda ince bir hırkayla giymeyi düşünüyorum.Hele antalya sıcağında bu tuniği hiç düşünemiyorum.

1 yorum:

  1. senin üzerinde çok güzel duruyor canım 2. resimde cam kenarında oturmuşun yaa ben töbe oturamam öyle zaten denemeye kalksam giderim aşağı hemen ama resim çok doğal olmuş,,o güzelim ayaklarınıda üşütürsün bak taşa basıyon dikkat et hasta olma

    YanıtlaSil