24 Nisan 2013 Çarşamba

PLATİN SARI SAÇ RENGİ VE SAÇ BOYAMA - 2



Geçen kasım ayında saç boyamayla ilgili bir yazı hazırlamıştım çok ilgi görmüş olacak ki her gün  saç boyama ve saç rengi açma konusunda  en 3-4 mail yada yorum alıyorum.Buradan  bir önceki yazıma bakabilirsiniz.
Ama bu yazımda üzerinde durmak istediğim bir iki nokta var.




Ben sadece yukarıdaki iki markayı kullanıyorum.Önce kolestonla diplerimi açıp daha sonra paletteyle açılmadan dolayı kaynaklanan turunculuğu kapatıyorum ve platine çok yakın  bir renk elde ediyorum.En çok sorulan sorulardan biride küllü renk yeşillik yapar mı mevzusu.Evet önlerde bazen çok hafif bir grimsilik oluyor ama 2 yıkamadan sonra akıp gidiyor zaten.



İki gün önce kolestonla açma işlemi yaptıktan  hemen sonrasında  paletteyle boyanmış saçımın hali.Her iki boyayı saçınızda 45 dk mutlaka tutun .Siyah saçlar için koleston ne kadar açabilir inanın o konu hakkında çok emin değilim.Daha kuvvetli bir oryel gerekebilir.Bu boya her saçta aynı rengi vermez tabii.Ana saç renginiz,altta olan boyanın rengi,saçınızın az yada çok yıpranması hepsi birer faktör.



                            Son bir şey daha kuaför değilim ama sarı saç boyamada üstüme tanımam :)  
                                            Sorularınız için ben her zaman burdayım,beklerim......

                                   Saç bakım önerileri ile ilgili yazım  için buraya bakabilirsiniz.

                                        Ayrıca isteyenler bana INSTAGRAM hesabımdan da ulaşabilir.



195 yorum:

  1. Açabilirsiniz tabii Saçınızda yıpranma yoksa sorun olmaz

    YanıtlaSil
  2. Selam yasemin hanım ben saçımı uzun bi süre kumrul çikolat kahve renkleinde boyadım bede sarı tonlara dönüş yapmak istiyorum buğday tenliyim saçımı boya siliciyle açtım uçlr bakırmsı tepemler ise daha açık önlerdede beyazlarm var onlarda açk kına rengi gibi oldu ne yapmam gerekiyor nerek almam lazım yadımcı olursanız sevinirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızı görmem lazım osmozkadini@hotmail.com adresine resim atabilirmisiniz

      Sil
  3. Mrb ben iki gün önce saçımı sık paket platin sarısı röfle yaptırdım fakat çok beyaZ gibi geliyor bana platin sarısının bi ton koyusuna tamamen boyamak istiyorum boyanın numarası bide saçıma birşey olurmu sorum bu bnm lütfen yardım edin teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz yapmayın koyulaştırayım derken yeşillenme olur kuaföre gidin

      Sil
  4. merhaba benim saçım sarıydı, dün nevacolor yoğun açıcısıyla boyadım saçımın yarısı turuncu yarısı beyaz oldu. ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şekilde cevap vermem çok zor bana lütfen resim atın

      Sil
  5. Mrb cnm benim sorunum 1 ay once kalin platn rofle attrdim ama maalesef oncedwn kizil oldugu icin aradaki koyu yerler kizil platin olmasi gerejn yerlerde sari oldu sonra tek renk platin olsun istedm once alta kullu dedigi birenk atti ustunede yine rofle maalesef yine husran oldu ve arada ve uclarda turuncular ve hala sari olan diger yerler var tek renk platin olmasi icin napmaliyim ve ne zaman yapmaliyim yardm ltf ikunci rofle atilali bi kac gun oldu ama turunculugu beni krize sokuyo yardm ltfnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizden de resim istiycem osmozkadini@hotmail.com adresine lütfen resim gönderin

      Sil
  6. merhaba yasemin hanım bnm saçlarım röfleli ve uçları oldukça sarı diplerim geldi önerdiğiniz açma ve boyama işlemini saçlarımın her yerinemi yoksa sadece diplerimemi uygulamam doğru olur yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uçları platinse tekrar boyamanıza gerek yok bence şimdilik sadece uzayan diplerinize uygulayın

      Sil
    2. çok teşekür ederim ilginiz için...

      Sil
    3. yasemin hanım uç kısımlarda aralarda kalan kızıllıklar var ama onlarda pek hoş durmuyor doğrusu acaba komple sürsem nasıl olur yıprnma olumu acaba

      Sil
    4. eğer kendi saçınızda önceden meydana gelen yıpranma yoksa hiç bir şey olmaz korkmayın :)

      Sil
  7. Merhaba benim saçım suanda küllü koyu sarı ama bayağı yıprandı ben eskisi gibi platin olmak istiyorum sizin dediğinizi yapsam açılır ama yanar diye korkuyorum ne yapmalıyım bu renkle duramıyorum hazır diplerinde çıkmamışken ne yapayım lütfen Cvp lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı kullanmanız şart tabii eğer saçlarınızda çok lastikleşme durumu yoksa bir şey olmaz

      Sil
    2. Cvp için çok teşekkürederim önce tam boya almaya giderken burda lüks bir kuaför var oraya gittim sormak için yine benim işlem tarzı gibi silme açma boyama yapıp istediğim rengi yapıcak yapacağına eminim ama 300tl istedi;( nedersiniz kendim yapabilirmiyim yoksa ??

      Sil
    3. çöpe atacak paranız varsa gidin ....

      Sil
    4. Çok haklısınız tabiki çöpe atacak param yok hemen yarın alıyorum sonuçu size göndericem;))))iyiakşamlar

      Sil
  8. mrb ben kübra.saçlarımı oksidan ile açtım fakat saç rengim eşit dağılmadı şimdi kumral yapmak istiyorum nasıl bir yol izleyeceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düz bir boya alıp kulllanabilirsiniz

      Sil
  9. merhaba yasemin hanım bnm saçlarım platine yakın sarı dip boyam geldi sizin önerdiğiniz işlemi yapmak istedim fakat koleston renk açıcıyı hiçbir yerde bulamadım bnde palette 10,1 alıp boyadım diplerim açıcı kullanmadığım için yeterli açılmadı acaba açıcıyı nerelerde bulabilirim yardımcı olabilirmisiniz ayrıca yaptığım dip boyanın üzerine açıcı yapıp tekrar 10,1 ile boyasam saçlarım istediğmi gibi olurmu ve zarar görürmü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet açıp üzerine tekrar 10*1 uygulamanız gerekiyor hemen bir şey olmaz o kadar korkmayın :)

      koleston aslında her yerde var , piyasadan kalksa hemen haberim olurdu dün aldım çünkü , biraz daha araştırın

      cosmeticada mutlaka vardır

      Sil
  10. merhaba yasemin hanım saçım kumral idi 2hafta önce saçımı açtım fakat açıcı loreal marka deildi ve sanırım boyayan arkadaş tam boyayı yayamadı az geldi ve eşit açılmadı sonradan üzerine palette sizin tarif ettiğiniz boyayı kullandım saçlarım seyrek ve kısa yine istediğim renk olmadı sorum şu şimdi tekrar sizin ismini verdiğiniz açıcıyıda aldım onunla tekrar açarsam ve üzerine 10 1 ile boyarsam sizin renge kavuşabilirmiyim 1ton koyu sizin saçınızdan yoksa sadece açıcı olmadan direk boyamı kullanmlıyım üst üste açıcı olurmu ..son bir soru boyadıktan sonra saçımı kapatmalıyım bone vs boya kuruduğu için tam etki etmemmiş olabilirmi? çünkü boya saçıma fazla bile gelmişti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı olmadan olmaz , sadece boya saçınızda dorelik yapar . Ben dediğim şekilde yaparsanız olur , saçınızda çok yıpranma yoksa bir şey olmaz, ben bone gibi bir şey hiç kullanmadım onunla ilgisi olduğunu hiç sanmıyorum :) büyük bir ihtimal boyadan :(

      Sil
  11. Merhaba Yasemin hanım,benim saçımda röfle var.ama artık diplerim geldi. Bende wellanın açıcısını aldım.bir kere boyadım.bazı yerleri kızıllaştı.sonra küllü kumrala boyadım biraz düzeldi.şimdi yine dipler geldi boyayıda aldım ama cesaret edip boyayamadım .yine kızıllık olurmu.ne önerirsiniz.birde açıcı uygularken saçı alüminyum folyoyla sarmanın sarıyı tutturma açısından bir faydası varmı acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wella değilde kolestonu tavsiye ederim , saçınızın platin olmasını istiyorsanız benim boyadığım gibi yapabilirsiniz. Folyoyla zaten sarmanız dip boyasında çok zor olacaktır, açıkcası çok etkili olduğunu düşünmüyorum

      Sil
    2. yanıtınız için teşekkür ederim..

      Sil
  12. Merhaba benim sacim acik karamel tonlarinda bir renkti. Koleston yoğun renk acici olsun Kozmetikcilerde n aldığım açıcılar olsun bir türlü saçimi tam anlamiyla acmadi.1saat bile beklettim yine de sonuç pek farklı değil . Beyaz a kadar açılıyor diye duydum fakat bende ayni durum söz konusu değil. Suan saçım sarı renkte. Yani sıcak bi sarı. Ben platin istiyorum . Lütfen yardim edin Önerdiğiniz boya işe yarar mı ? Artik açıcı yapmaktan saçlar im güçsüzlesti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten alttaki renk koyu ise koleston ile beyaza kadar açmak söz konusu olamaz sanırım size daha keskin bir açıcı gerekebilir ama saçınızda yıpranmış o nunda etkisi vat tabii bence dip renginizden yani doğal saçınızı aça aça platine gitmelisiniz ama bu seferde saçınızda ton farkı oluşabilir bana osmozkadini@hotmail.com adresine saçınızın son halini mail olarak gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  13. Merhaba yasemin hanim gecenlerde sacimin fotosunu gondermistim size , onerdiginiz gibi palette 10_1 Kullandim saçım platin degil vanilya sarısı gibi bişey oldu hiç beğenmedim :( cok yiprandi uclari kopmaya başladı bende o kisimlari kopardim mecbur . Simdi de saçıma bakım uygulamam lazim güçlenmesi için tavsiyeniz var mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yagı yada saf zeytin yagı kullanabilirsiniz

      Sil
  14. merhaba yasemin hanım saçımı palette yoğun açıcı ile açtım tabi turuncu oldu saçlarımın uçlarından açmaya başladım yine de koyu gibi duruyor dip rengine göre acaba bunda saçımda permanın geri kalanı olabilirmi 2 yıl önce yaptırdım kestirerek kurtuldum hemen yine palettenin altın pırıltılı toffee 7.65 numaralı boyasıyla boyadım biraz rengini kırdı ama istediğim bu değildi bende dün Loreal Recital Preference Saç Boyası 8.1 Kopenhag açık küllü sarıya boyadım turunculugu kapatsın diye bu seferde karamel rengine döndü buğday tenliyim bana hangi renk yakışır platin saç aşkına :))) inat ettim olmadı olmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten çok yanlış tonlar seçmişsiniz bu durum gelmesi gayet normal şimd bana acil saçınızın son halin resmini lütfem emaille gönderin osmozkadini@hotmail.com

      Sil
  15. Yasemin hanım saçlarım turuncu oldu sarı yapmak istemiştik ve bu hale getiren de kuaför oldu nasıl sarıya dönebilirim ümit var mı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küllü tonlar kullanarak saçınızdaki turunculuğu alabilirsiniz

      eğer saçınız şu anda açık sarıysa palette 10- 1 açık sarı küllü kullanabilirsiniz

      Sil
    2. Keşke açık sarı olsaydı tamamı turuncu oldu şimdi ne yapmam gerekiyor peki önce açıcı kullanıp sonra mı sarı yapayım :(

      Sil
    3. hmmm o zaman önden mutlaka açıcı kullanmanız gerekecektir

      Sil
  16. O halde 1hafta yağlarla bakım yapıp diğer haftasonuna açıp boya yapacağım inşallah olur bu sefer şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
  17. Merhaba yasemin hanim siteniz çok güzel olmuş bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler ben de kuaför magduruyum defalarca rofle yaptırma ma rağmen istediğim renk olmuyor tarifini zi uygulamak istiyorum en son 7 ay önce kadar sık rofle yaptırdım çok yıpranmış ti sonra kural tonları n da dip boya 2 ay öncesi bant şeklinde rofle attırdı m atılan yerlerin uçları koptu suan topladı gibi kuaför um 1 ay sonra felan sık rofle atarız die konuşmuştuk ben komple rofle atalım diyorum sizin seçiniz gibi kadın sık rofle daha iyi olur diyor dip boyadı sorun oluyor die tesadüfen yazınızı gördüm seçimin suan durumu nu anlayabil dim. Sanırım bu durum da ne yapmam gerek işlemi nizi komple mi uygulanan gerek yok sa sadece diplere mi diplere olursa Uçlar koyu kalacak komple uyguladım kopma olacak çok uzattım bu durum da ne yapmalıyım Yardımınız bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ton farkı olmaması için tüm saça yapmalısınız ama bence önce diplerine uygulayın baktınız çok fark oluştu diğer taraflarına da yaparsınız daha fazla yıpranmasın saçlarınız

      Sil
  18. merhaba yasemin hanım.benim saç rengim ilk önce koyu mordu ve ben bunu açmak istedim koyu kahverengiye boyadım sürekli saçım artık koyu kahve olmuştu.sonra açıcı kullanmaya karar verdim ve açıcıdan sonra saçım turuncu oldu.sonra palettenin açık küllü sarısına boyadımm fakat hiç bir etkisi olmadı saç diplerim açık sarı oldu uçları turuncu şimdi napmalıyımm :???

    YanıtlaSil
  19. üzerine tekrar palette 10 - 1 deneyin en 45 dk boyayı tutun olmadı bana sonra saçınızın son halini mail olarak gönderin

    YanıtlaSil
  20. Yasemin hanım lütfen bana yardımcı olun düğünüme cok az kaldı ve saçlarım beni cok üzüyor :(( saçlarımı siyaha boyattim doğal rengim olsun diye sonra sıkıldım açıcı ile açtı kuafor sari yapti 6ay önce falan.saclarim yiprandi tabiki. Sonra dipler cikti ben sarı bi boyayla boyadım kahve gibi oldu.suan uclari sari dipler kahve birazda siyah cikmis ;)simdi saclarim daha fazla mahvolmadan nasıl naparsam sizin gibi olur. Nolur yardım edin dugunume az kaldı ;(((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bir resim gönderin lütfen osmozkadini@hotmail.com

      Sil
  21. Merhaba iyi geceler ben saclarima bugün krepe balyaj yaptirdim saçma sapan bir kısmı soğan kabuğu bir kısmı sarı oldu üzerine koyu bir kahve tonu yapmak istiyorum tutar mi beni bilgilendirebilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tutar açık rengi kapatmak her zaman daha kolaydır

      Sil
  22. merhaba yasemn hanım saçlarım kıızıldı 10 gun once kuaföre gıdıp açtırıp sarı yaptırdım fakat turuncu bi renk oldu başka kuaföre gıdıp tekrar açtırdım bu kez boya yapmadı civciv sarı ve turuncu karışımı bişey oldu ben platin istiyorum ve turunculardan kurtulmak istiyorum ne yapabılırım 2 gün oldu bu işlemi yapalı 240 tl verdim hala istedğim renk olmadı cok mutsuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pallettenin 10 -1 ini aldım sımdı yapıcam umarım güzel bişey cıkarr yanmadan platine sahip olursam cok mutlu olucam

      Sil
    2. palette büyük bir ölçüde kızıllığı alacaktır ikinci denerseniz daha iyi olacaktır

      Sil
  23. cok teşekkürler yasemin hanım kuaförün yapamadıı isyedıgım rengi kendım yaptım artık bende bu metottan şaşmam boşuna dünya kadar para vermıdim keşke sizi daha once tanısaymışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süperrrr :)))) iyi günlerde kullanın :))

      Sil
  24. Yasemin hanım sac uclarim platine yakın fakat kendi saçlarım siyah olduğu için bayagi çıkan sac diplerime sizin yöntemin aynısını yaptım hala turunculuk var :(( tekrar 10.1 mi boyasam sizce ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk açma ve boyamadan sonra turunculuk kalması çok normal ikinci kez palette uygularsanız daha da azalacaktır

      Sil
    2. Cook teşekkürler.peki devamlı çıkan dipleri bi şekildemi boyasam sonuç daha iyi olur yoksa 2acma 1boyamami yapsam ?

      Sil
    3. o artık size kalmış nasıl isterseniz ama bence her ay saçınıza açıcı kullanmayın

      Sil
  25. merhaba benim saçlarım koyu kumral ama gecen yaz saclarıma krapeli balyaj attırmıştım biraz yıprandı 3sene önce kna yaktığımız için uçlarında sarı ve yarısıda bakır gibi bi renk var 3 renk oldu şimdi ben bunu yapsam olurmu ve doreye gecermi bu işlem yoksa çok abesmi durur yani farklı renk mi olur yardımcı olursanız çok sevinirim :) iyi günler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kınalı saçlarda sonuç nasıl olur bilmiyorum ama bence o kınalı kısmı ya kesin yada akmasını bekleyin kınalı saçlarda sorun olabilir

      Sil
  26. merhabaa benim saçlarım altın kahve syos ile boyuyorum son 3 seferdir ama saçlarımı küllü sarı yapmak istiyorum kuaföre 3 yıl önce gittiğimde yaktılar anca toparlandı saçlarım. o yuzden evde kendım boyuyorum artık bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz hangi boyayı kullanmalı nasıl uygulamalıyım?

    YanıtlaSil
  27. saçınızı açıcı ile açmadan sarı yaparsanız kıpkırmızı olur çünkü koyu renk benim yaptığım şekilde boyayabilirsiniz zaten blogdaki yazıyı ve yorumları okursanız çok net olarak anlayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  28. yasemın hanım benımde sacım 7,1 boya var şuan uzerıne sızın kullandıgınız 10,1 kullansam olurmu açmam gerekırmı cevap beklıyorum .. sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Özlem hanım
      eğer saçınızı platin çok açık renk istiyorsanız açıcı kullanmanız şart
      ama sadece açık sarı olsun derseniz saçınıza 10*1 uygulayabilirsiniz ama dorelik yani saçta kızıllık oluşacaktır çünkü saçınız biraz koyu
      ama 2. kez tekrar 10*1 ile boyarsanız daha güzel bir renk olabilir :)

      Sil
  29. Merhabalarr
    Bnm sacim sari ama ben biraz daha platin sari olsun istiyorum palette deluxe surdum iki kez ama istediğim sonucu alamadim yarim saat bekletiyorum siz bu renge ilk boyamadami ulastiniz yardimci olursaniz çok sevinicemmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama benim kendi saç rengimde çok açık kumral bununda etkisi var tabi siz boya öncesi açıcı kullandınızmı

      Sil
    2. Zaten benimde kendi sacim çok acik kumral paletteyi surunce dahada acildi tabi acici kullanmadim koyu renk olmadigi için sade boyayla halledebilirim dedim ama pek sonuç alamadim sacim ince telli diye 30 35 dk bekletiyorum. Ne yapmam gerek sizce koleston aciciyla acarsam ne kadar sonra paletteyi sacima uygulayayim? Şimdiden teşekkürler :)

      Sil
    3. benim saç rengim çok açık olduğu için boya ilk boyamada hemen tuttu platin istiyorsanız açıcı kullanmanız şart

      Sil
  30. Merhabalar
    Ben Sacimi iki ay önce koyu sariya boyadim kendi orjinal renginden farkli olmadi ben biraz daha açık olmasini istiyorum ama platin kadar degil. Ne yapmam gerek yardimci olursaniz simdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palette 10.4 çok mu açık olur

      Sil
  31. Merhaba yasemin hanım nacizane bi sorum olucak endiseliyim cunku , sacimin rengi su an koleston cikolata kahve , sacimin yarisini platin yapmak istiyorum ama dibe boya surmiycem bu rengimin alt rengi de platindi yogun renk acici ne kdar acar acaba cok cesaret isteyen bi renk platin endiseliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç ton açar , endişe etmenize gerek yok , saçınızda aşırı yıpranma , kopma yoksa bir şey olmaz

      Sil
  32. Merhaba yasemin hanim
    Benim sacim platindi en son bebek sarisina cevirdik kuaforumle rofle seklinde yapildi 3 aydir sadece dip boyasi yapiliyor kendi sac rengim kestane artik duz boya istiyorum cok masrafli rofle... Düz sari olarak nasil yapabilirim fikrinizi almak istedim simdiden tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10-1 ile dip boya yapabilirsiniz

      Sil
  33. Cevap verdiginiz icin tekrar tesekkur ederim.Sadece dip boyami yapicam uclari kalacak mi duz sari rengini zamanla mi alacak dibini boyadikca yani? Benim istedigim duz sari olmasi yumusak bir renk ama aralardaki renk farkliliklari yok olacak cok sey mi istedim acaba olmaz mi korkuyorum yanlis bir sey yapmaktan da.

    YanıtlaSil
  34. pardon yanlış anlamışım tüm saçınıza 10-1 uygulayın renk farkı olmasın :)

    YanıtlaSil
  35. Yasemin hanim benim sacim kumral boyaydi sacimi acici ile actim fkt bazi yerleri kahve gb kaldi bende boya vurmadim bidaha acarsam nasil olur bir yardim edin sacimi acik sari renge boyayacagim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki tam açılmadı saçınız sanırım tam açılmamış saçınız tekrar açmayı deneyin

      Sil
  36. Yasemin hanim merhaba
    Kolestonla bazi yerlerini kuafordeki gibi actum sonra palette 10-1 ile butun sacimi boyadım guzel oldu ama sanki biraz turunculuklar var ne yapmaliyim turunculuk gitmesi icin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar 10-1 ile boyayın turunculuk iyice gider

      Sil
  37. Yasemin hanım lütfen yardımcı olun bana. . Saçlarımı kuaföre boyattim civciv sarısı oldu..ben platin tonlarında bir renk istiyordum. .kendim palette 10.2 platin sarısı alıp boyadım fakat saçlar Küllü sarı gibi birşey oldu.. ben Küllü sarı değil de platin tonları istiyorum. .yardimci olursanız çok sevinirim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke 10, 2 yerine 10- 1 yani benim kullandığım boyayı kullansaydınız bana saçınızın bir resmini gönderebilirmisniz mail adresim osmozkadini@hotmail.com o zaman daha net bir şey söyleyebilirm

      Sil
  38. merhaba yasemin hanım bende saçlarımı kısa kestirip kendi ana rengini evde artık kendim boyamak istiyorum artık orealle açılmaktan yıprandı küllü tarzı açık sarı istiyorum platine yakın nasıl bir tavsiyede bulunursunuz saçlarımın ana rengi kestane yani koyu değil tavsiyenizi bekliyorum acıcı kullanmak istemiyorum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı kullanmadan platin asla olmaz

      Sil
  39. mrhb öncelikli bu konudaki yardımseverliğiniz için teşekkür ederim benim sacım rofleliydi daha sonra dip boya yaptım ancak koyu olmasını istemiyordum daha sonra tekrar acık sarı alıp komple boyadım acıldı ancak tam istediğim acık sarı suan tekrar alıp sizin dediğiniz 10,1 alpı komple yapsam acılırmı yoksa ilkin acmalımıyım acıklar cokmu beyaz durur bilemiyorum kafam karıstı sacımı yıpratmakta istemiyorum

    YanıtlaSil
  40. 10*1 saçı beyazlaştırmaz sadece 2 ton kadar rengini açıp saçınızdaki turunculuğu alır

    YanıtlaSil
  41. Mrb yasemin hanim ben ayşe benim saçlarım rofleli ama bana göre biraz koyu oldu.dipler çıkınca bende aynı boyadan kullanıyorum ama şimdi tüm sacimin rengini biraz daha açmak istiyorum.bende tüm saçma açıcı kullansam yanma falan olur mu? Simdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda çok yıpranma yoksa hiç bir şey olmaz

      Sil
  42. Merhaba yasemin hnm saçıma röfle yaptırmıştım saçımda beyazlar da var 1ay sonra diplerime koleston açık küllü kumral boyadım diplerime palette 10.1 açık küllü sarı boyasam turuncu olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda beyaz varsa palette çok iyi sonuç vermez :(

      Sil
  43. Merhaba. Size bir sorum olacaktı, sık röfleli ve dipleri açık kumral saçın üzerine 8.1 Loreal sürsek boya net tutar mı yoksa daha koyu bir renk mi çıkar? bunun yerine 9.1 mi kullanmalıyız koyu sarı küllü bir renk olması için. Şimdiden teşekkürler vereceğiniz cevap için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın o tonlar hakkında hiç bir bilgim yok yanlış bir şey söylemek istemem:(

      Sil
  44. sayın yasemın hanım lütfen bana yardım edın,benım sacımın uçlarında kızıl vardı ben sacımı kolestonla açtım sacımın dıplerı sarı uçları kızıl oldu ve ben kolleston doğal sarı yaptım karışık bır sarı oldu.dıplerı geldı ve ben normal bır acıcıyla dıplerımı açtım beyazımsı bır renk oldu uzerıne farklı bır markanın platınını attım hıç bır degısıklık olmadı ben sacımı nasıl platın yapabılırım yardım edın lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana acil bir resim gönderin lütfen osmozkadini@hotmail.com hallerderiz merak etmeyin

      Sil
  45. Selam Yasemin hanım, çok güzel ve becerikli bir bayansınız. Ayrıca 10 parmağınızda 10 marifet Maşallah size sevdiklerinizle uzun mutlu bir ömür dilerim. Geliyorum soruma:) saçlarım doğal rengi açık kumral beyaz tenliyim, saçlarıma 4-5 ayda bir röfle yaptırırım ana rengimle bisüre sonra kaynaşır. saçımın tamamını platin yapmak istiyorum ancak olmaz da bozarım diye korkuyorum. Sizin açıcı ve boyadan aldım ancak röflenin üstüne nasıl yapmalıyım komple açıcı mı yapayım nasıl yapayım yorumunuzu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mecburen saçlarınızda bütünlük olması için röflenin üzerinede sürü zaten açık renk olduğu için röflenin rengini pek etkilemeyecektir

      Sil
    2. açıcı + boyayı 2sini de aynen uygulayın diyorsunuz yani değil mi?

      Sil
    3. açıcıyı da üstüne boyayı da aynen sizin yaptığınz gibi uygulamalıyım yani, yanlış anlamadım değil mi?
      teşekkürler

      Sil
  46. yasemin hanım merhaba

    ben sıdıka saçımı 2 ay önce siyaha boyamıştım fakat kendi rengim kahver rengi sadce boyayı akıtmak istiyorrum bu nasıl mümkün acıcıyla olurmu sizden yardım istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcıyla rengini akıtamazsınız rengini açarsınız saçınız çok koyu bir renk bu yüzden açıcı saçınızı tam açmayacaktır
      kuaförden yardım almalısınız ya da boyanın akmasını bekleyin

      Sil
  47. slm yasemin hanım ,benim saçlarım siyah ,doğal sarı olmasını istiyorum geçen ay kuaför boyasıyla açtım boyadım karamele yakın bir renk oldu,şimdi tekrar boyayacağım .hangi boyayla boyarsam sarı olur .kuaför boyasımı alıyım yoksa palette falanmı .bana yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde benim kullandığım boyaları deneyin koleston ve palette

      Sil
  48. Merhaba Yasemin hanım. Ben yaklasık bir ay önce çilek kırmızısı boyalı saçımı palette yogun saç açıcısı ile açtım fakat istediğim uygulamayı elde edemedim. Her renk oldu. Dipler cok açık oldu uçlar turuncumsu oldu. Onun üzerine loreal yogun bakıra boyadım. Ama arka diplerim hala koyu renk. Tekrar açmak istiyorum cünkü renk karmaşası beni sıkıyor tek renk olsun istiyorum. Kendi doğal saçım koyu kahve. Tekrar açıcı ile açsam o turunculuğu gidermem ve tatlı bir sarı renk elde etmem için ne yapmalıyım? Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde aynı benim uyguladığım methodu yapmalısınız koleston açıcı ve üzerine palette 10*1 ilk seferde diplerinizde hafif turunculuk kalabilir bir kaç gün sonra tekrar palette 10*1 ile boyamanız gerekebilir

      Sil
  49. merhaba yasemin hanım benim saçım şuan boyalı açık kumral saçıma ne uygularsam rengi bu linkteki gibi olur? http://3.bp.blogspot.com/-JskbxuQY0I4/T4XPRQ3xzfI/AAAAAAAAA_I/nigbhQRrgR0/s640/2+%281%29.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 kullanın olur :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim nevacolor öneriyo musunuz peki :)

      Sil
  50. slm yasemin hanım, ben uzun yıllar röfle kullandım fakat son 2 yıldır geçen eylül ayına kadarda kızıl kullandım pişman olduğum için eylül ayından bu yana saç boyamadım şimdi ise röfle değil düz sarı bir renk istiyorum açık tenli ve yeşil gözlüyüm bana önerebileceğiniz boya marka ve no ne olabilir teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben palette ve koleston dışında başka hiçbir marka kullanmadım sizede yine kendi kullandığım markaları önerebilirim

      Sil
    2. Yasemin hnm saclarimin sarı olmasını istiyorum palette veya koleston için no ve renk birde nasıl bir yol izliycem ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.

      Sil
  51. yasemin abla ben siyah saçımın doğal sarı olmasını istiodum.kendim boyayıp açmıştım karamele yakın olmuştu.sizede yazmıstım zaten sizde benim kullandığım boyayı deneyin demiştin .bende olmuşken tam olsun dedim kuaföre boyattım .doğal sarı istedim .yumurta sarısı yaptı doğal sarıyla alakası yok .banada çok kötü oldu .suratım ruh gibi duruyo.nasıl dogal sarı yapabilirim yardım.yinemi açıcı kullanmam lazım yoksa sadece boyamı kullanıyım...shr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke beni dinleseydiniz :(

      şu anda turuncu olan saçlarınızın üzerine palette 10-1 uygulayın turunculuğu alır

      Sil
  52. aynen çok pişman oldum zaten .tamam palette 10-1 ..teşekür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  53. Merhaba.benim saclarimin uclari bal kopugu ustleri kumral ve dipleri geldi koyu kumral. Komple kullu sari olmasini istiyorum.ne yapmaliyim kac dk tutmaliyim acaba.simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  54. Merhaba sacimi turuncuydu.turuncuyu kapatmak icin koyu kullu kumral aldim kapandi.bayada bir akti simdi sacimin sari olmasini istiyorum altin sarisi kolestron acaba tutarmi nasil olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın sarısının içinde yoğun dorelik vardır yani saçınız turuncu - sarı arası bir renk olur hoş durmuyor palette 9-1 yada 10-1 kullanın derim

      Sil
  55. Slm yasemn abla saclarimi bakir ve kumral rengi karstirarak boyadim ve karamele yakin bir renk oldu smdi diplerim geldi saclarimn dogal sari olmasini istiyorum bu bahsettigin yogun aciciyi kullansam tek işe yarar mi sence ? Cvplarsan sevinirm tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet açıcı ile saçını açabilirsin kız kardeşimde karamelden koleston açıcı ile sarıya döndü

      Sil
  56. Merhaba Yasemin Hanim,
    Saçım şuan kestane kızıl arası koyu bir renk ve ben Küllü kumral istiyorum önce palette yoğun açıcıyla açıp sonra Küllü kumrala boyasam renk tutar mı?

    YanıtlaSil
  57. merhaba ben sacımı açıcı kullanmadan sarı yapmak istiyorum fakat kendi rengim de koyu oldugu için rengi turuncu oluyor peki ben normal sarı boyanın içine biraz oryal katsam bir zararı olur mu önce açmamamın sebebi açıcıyı direkt uyguladıgımda sacım cok yıprandı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyaları karıştırmayı hiç tavsiye etmiyorum ortaya saçma bir renk çıkacaktır

      Sil
  58. Merhabalar Yasemin HAnım , benim saçlarımda rofle var ilk dip boyamı kendim kullu acık kumralla yaptım gayette guzel oldu. şiödi ikinci dip bpyam geldi ama ben hem roflenın aralarındakı koyu renklerden kurtulmak istiyorum hemde hepsi aynı sarı olmasada yogun sarılık istiyorum. platin sarı değil ama. birinci sorum 10,1 12,1 aralıgında kullu sarı tonlarında komple bpyasam nasıl olur? ikinci sorum dıpler sıyah bıraz gerısı kumral uclar sarı boyarken once dıplerden baslarsam dıpler kafa ısısıyla cok hızlı acılıp cig bır sarı olur mu yanı once dıplerı mı bpyamalıyım yoksa ucları boyayıp dıplerı mı boyamalıyım umarım anlatabılmısımdır ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ana renginiz koyu olduğu için 10-1 ile boyamanızı tavsiye ederim diğer tonlar çok açık ve turuncumsu kalacaktır ben hep boyamaya diplerden başlıyorum zaten market boyaları belli bir dakikadan sonra işlemiyor sizin dip renginiz koyu olduğu için özellikle diplerde başlamalısınız

      Sil
  59. yasemın hanım sac rengım sarıydı actırmıstım orealle hep dıp boya yapttırdım bugun kendım boyadım fakat kullu renk aldıgım ıcın onler grı oldu napmalıyımm acıl yyardımıza ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir şey yapmayın sakın 2 - 3 yıkamada hemen akıyor bende de oluyor

      Sil
  60. Merhaba. Her soruya vakit ayırıp cevaplamanız ne hoş. :) Şimdiden teşekkürler.
    Ben çok uzun yıllardır koyu kızıl saç kullanıyorum. Diplerde fazlaca beyazlarım mevcut. Ten rengim kumral. Küllü sarı gibi bir renge geçmeyi düşünüyorum ancak danıştığım herkes uzun zaman alacağını söyledi. Sizin fikrinizi de almak isterim. Ben de açıcı+boya ile istediğim renge geçebilir miyim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçebilirsin ama açıcı ilk seferde saçınızı tam istediğiniz gibi açmayabilir koyu kızıl zor bir renk iki sefer yapmanız gerekecektir bu da saçınıza biraz zarar verebilir

      Sil
  61. meraba benim saçım şuan platin röfleli dipler dore bugün yoğun kumral bir renk aldım yapmayı düşünüyorum.istediğm saç diplerin kumral uçların ışıltılı durması platinler üzerinde yeşillik veya benzeri bir sorun oluşur mu? teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  62. platin üzerine koyu renk boyarsanız yüzde doksan yeşillik olacaktır bence siz evde yapmayın bilinçli bir kuaföre gidin derim

    YanıtlaSil
  63. Daha öncede birçok kuaföre gittim bunu için başarılı olamadılar malesef özellikle dorelik istemediğim halde dörelik oluştu.peki diplerin doreliğini kırıp platinleri yeşilleştirmeden hafif koyultmanın bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dipleri küllü bir renk kullanarak pallette 9*1 yada 10-1 de olabilir turunculuğu alırsınız ama röfleleri yerler için inanın hiç bir fikrim yok

      Sil
  64. Merhaba sacım su an kumral dipler 3 cm yakın çıktı sizin yazınızda okuduktan sonra karar verdim saçlarımı sarı yapmaya bi cesaret geldi :) koleston yogun renk acıcı aldım üzerine boyamak içinde koleston 9/1 özel açık kül sarısı aldım.. seçimim sizce dogrumu sizinki kadar sarı düşünmüyorum. yeşillik yada turunculuk falan olusabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru ama keşke koleston kül sarısı yerine palette 9- 1 alsaydınız

      yeşillik olmaz , turunculuk hafif diplerde kalabilir bir kaç gün sonra tekrar 9-1 ile boyayın 2. kez o zaman turunculuk

      kalamayacaktır ama aldığınız boyayı değiştirmenizi tavsiye ediyorum

      Sil
  65. Merhaba.doğal saç üzerine uygulanan kumral yada küllü kumral dorelik verir mi ?ikisini karıştırmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karıştırmayın sadece küllü kumral kullanın

      Sil
    2. yoğun kumral uyguladım çok iyi oldu dorelik yok hiç :)

      Sil
  66. Yasemin hanım merhabalar benim sacim acıklı koyulu kahve rengiydi bugün rofle yaptırdım ancak beyaza yakın oldu diplerine koyu kumral boyandı saçım siyahlı beyazlı sacma sapan bişey oldu ve uçlarında lastik lesme oldu koptu platin sarısı istiyorum ne yapabiliriz şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim boyadığım şekilde boyamalısınız tüm saça açıcı ve hemen ardından palette 10-1 tüm ayrıntıları zaten yazmıştım

      Sil
  67. merhaba yasemin abla öncelikle bütün yorumları okudum ancak merak ettiğim şeyi bulamadım cevaplarsan çok sevinirim.benim saçlarım açık kumral boyasız uçlardan 10 cm kadar maviye boyayacağım ve saçımın olabildiği kadar açık olması lazım.acaba açıcıyı 2 kez peş peşe mi kullansam daha açık olur yoksa yukardaki gibimi yapıyım ? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık kumralsa tek kat yeterli olacaktır

      Sil
  68. merhaba yasemin hanım, benim saçımın şu anki durumu platin sarı, üzerine açık kumral ile küllü açık kumral karıştırıp uygulasam tutarmı? yeşerme olurmu acaba? yarın acil boyamam gerekiyor cevabınız için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  69. Merhaba yasemin benim sacim ne cok acik nede koyu sari renk ama ben senin sac renginde platin olsun istiyorum eva rose paris sac acicisi aldim acma islemi yapicam sacim koyu renk olmadigi icin sence kac dakika bekletmeliyim ve acma isleminden sonra boyama islemi yapmalimiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen verdiğim marka dışında başka bir saç boyası almayın , açıcıdan saçınıza tabiki normal boya kullanacaksanız yoksa turuncu saçlarla gezersiniz , daha öncede yüzlerce kez aynı soruyu cevapladım süre 40 - 45 dk.

      Sil
  70. Kusura bakmayin ben mobilden girdigim icin tel kasiyor yorumlari okuyamiyorum konu başlığı gorunce yazmak istedim tesekkur ederim cevap icin

    YanıtlaSil
  71. Yorumlarim sayfaya iletilmiyor sanirsam tekrar yazayim bi sorum daha olacakti size benim sacim rofleli ama cok sık degil ama yer yer sacimla platin sariliklar var ama heryeri degil kalan yerler sarimsi renkte ne cok koyu ne cok acik duz platin renge dondurmem icin sizin acici ve boyanizdan kullanıcam anlattiginiz gibi yalniz korkum var aciciyla acarsam sacimdaki platin sari olan yerler koparmi veya acilmanin etkisiyle beyaz olurmu tek tereddutum bu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda çok aşırı yıpranma yoksa kopma olmaz , bu açıcı saçı beyazlatmaz o kadar keskin değil

      Sil
  72. Merhabalar, saçım kıvırcık, saçım kısa, renk sarı uçlarda röfleler var platin renk, saç diplerimde inatçı
    beyazlarım olduğu için kapatmakta çok zorlanıyorum. tüp boya kullanıyorum. 8.3 ve 10 numarayı karıştırarak
    saç diplerime uyguluyorum. fakat bir haftaya kalmadan boya akıyor yine beyazlarım çıkıyor. Daha önce loeral kullanıyordum.
    Oda hiç kapatmadığı için kuaförüm normal tüp boya kullanmamı söyledi fakat yinede istediğim neticeyi elde edemedim. Saç diplerindeki beyazı kapatmak için daha farklı bir renkmi kullanmam gerekir. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın beyazları kapatma konusunda çok bir bilgim yok :(

      Sil
  73. yasemin hanim merhabalar. bilginizrle guvendim ben de bir sey sorayım dedim :) benim dogal sacim koyu kahve ve suan yarım karis kadar dip cikmis durumda. altlari ise acik bakir, sarı yansimali. bu saci siyahtan actim 1 sene oldu. şimdi kumrala boyatip üstüne rofle istiyorum ama saçlarım biraz yipranmis halde. yine de 1 yildir boya bile degmedi. yanma ihtimali buyuk mu sizce. ve kumrala boyatip rofle attirsam bakir rengin üstüne nasil bisey olabilir?
    uzun oldu pardon, cok sağolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi koyu renkler konusunda çok bilgi sahibi değilim çok net konuşamıyorum

      Sil
  74. yasemin hanım merhabalar. benim saç rengim şu an küllü sarı fakat ön ve aralarda turunculuklar var ben biraz daha küllü ve açık renk olsun istiyorum nasıl yapabilirim bunu acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10- 1 kullanın hem rengini açar hemde turuncululuğu alır

      Sil
  75. ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  76. yasemin hanım bir sorum daha olucak sizlere arkadaşım adına soruyorum. açık küllü sarı ile küllü platini karıştırırsa nasıl bir sonuç elde edebilir arkadaşım kendisinin saç rengi koyu sarı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir fikrim yok boyaları karıştırıp kullanmak çok mantıklı gelmiyor bana

      Sil
  77. Merhabalar ben saçları koyu kahve olan biriyim saç uçlarınmı acıcıyla actım rengi karamel sarı gibi oldu.ben uclarımın platin sarı diplermin koyu kumral istyrm bana ornecegıbız boya ve bir yapılış yöntemi varmıdır ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar platin olmasını istediğiniz yerleri koleston mavi kutu ile açın üzerine palete 10-1 yapın platin olur

      Sil
  78. Ben kumrala yakın olan kendi saç rengimi oryalle açtırdım.Ama platine yakın bi renk oldu ve hiç memnun değilim.Hangi tonla platin saçta kumrala yakın bi renk tutturabilirim yardımcı olun lütfen:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz o işlemi evde yaparsanız saçlarınız yemyeşil olur mutlaka kuaföre gidin

      Sil
  79. yasemin hanım saclarınız boyadan yıpranmıyor mu? Yıpranma icin önerileriniz neler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıpranıyor tabii nornal boya değilde açıcı çok yıpratıyor argan ve zeytin yağı dışında hiç bir şey yapmıyorum birde kuru kuru taramamaya çalışıyorum

      Sil
  80. mrh yasemin ben yasemin bi sorum olacaktı sze benim sacım röfleliydi röfle yaptırırken aralardaki rengi kırdılar snra tıplerım çıkmaya baslayınca hosuma gitmedi snra hepsını sarıya baytmak ıstedım en azından tıplerım uzadıgında üç renk olmaz dedim kuaforde boyatyım dedim turuncu bi renk oldu ucları platıne yakın zaten araları ıstedıgım renk olmadı ben tam platin deil onun 1on koyusunu istiorum sizin onerdıgınız 10-1 kullansam iyi bi sonuç alırmıyım

    YanıtlaSil
  81. merhaba yasemin hanım. saçlarımı yaklaşık 1 ay önce düz platine boyattım. şimdi rengini bakır ile değiştirmek istiyorum. fakat daha çok yıpranmasından korkuyorum. platine boyattığım zaman yeterince yıprandı daha fazla kötü olmasını istemiyorum. sizce bakır tonu tutar mı? daha fazla ıpranmaması için ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  82. denemedğim renkler için bilgi veremem ama saçlarınız yeşerebilir bence bir kuaföre gidin

    YanıtlaSil
  83. Yasemin hnm merhaba,ben dun aksam acik kullu kumral olan sacimi tarcin bakira boyadum,ama o turunculuktan nefret ettim,bugun iki kez beyaz aabunla bir kez sampuanla yikadim,epey akti turuncu boya,tarcin rengi suan,ben neva color kullaniyorum 8.1 acik kullu kumral kendi boyam,birde 10.1 ekstra dogal kullu platin aldim turunculuk gitsin diye.boyalar kullandiginiz boya degil biliyorum ama,sadece bu kadar cabuk boyarsam camur gibi olurmu acaba,beyaz sabun iyice akitti ama yinede cekiniyorum,malum bayrama bir gun var,birde sizin fikrinizi alabilirmiyim lutfen,turunculuktan kurtulabilirmiyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gene şu aşamada en mantıklısı palette 10-1 ile boyamak ancak küllü renkler saçınızdaki turunculuğu alır adını verdiğiniz boyalar hakkında hiç bir bilgim yok

      Sil
  84. Tesekkurler yanitiniz icin,ben aksam soyledigim boyalarla sacimi boyadim,cok sukur buyuk olcude turunculuktan kurtuldum,bir dahaki sefere hic kalmaz umarim,sonraki boyada birde sizin onerinizi denicem.

    YanıtlaSil
  85. Yasemin hanım harikasınız dediklerinizi harfiyen uyguladım ve bugune kadar kuaförlerin elde edemediği platine ulastım üstelik saclarıma zarar gelmeden. Cok tesekkürler iyi ki varsınız..

    YanıtlaSil
  86. Merhaba, daha once yorum attim ama yollanmadi sanırım tekrar yazacagim :) Ben saclarimi su bazli diye adlandirilan pastel renkli boyalarla boyuyorum tamamını.. Mavi renk kullanıyorum turkuaza yakın.. Tabiiki açmak gerekiyordu ben 3 kerede açsam yinede yarıya kadar platin diger yarısı koyu sarı oluyor ve mavi boyanın renkleri dagınık oluyor.. Saclarim cok fazla islem görmedi acma islemlerinden once ve sari & bakirimsi bir renkti.. Simdi tekrar boyayacagim ekime dogru ama kesin acmak istiyorum sizce olur mu? Saçlarımda suan asagilarda mavi boya akınca yesil oldugu icin yeşillikler sarılıklar var.. Sizce bunu kapatır mı? Bilgi verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kapanır ama aynı işlemi üst üste yapmanız gerekebilir bu da biraz saçınızı yoracaktırn renklerle çok oynamışsınız

      Sil
  87. Merhabalar yasemin hanım, benim saçım kolestonun 8/1 açık küllü kumral ile boyalıydı, ben yaklaşık 2 hafta önce saçımı koyu kestaneye boyattım fakat çok çok beğenmedim. Eski halimede dönmek istemiyorum açık kumral olmak istiyorum.bunun için boyanın akmasını mı beklemeliyim yoksa herhangi bir işlemle açık kumrala dönebilir miyim yıpratmadan ve yakmadan tabi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bir işlem yapmadan önce akmasını bekleyin daha sonbra açıcıya gerek kalmadan düz boyayla saçınızı istediğiniz tona döndürebilirsiniz

      Sil
    2. Peki akması için sizce 2 ay yeterli bir sure mi?? Ve 2 ay sonunda istediğim kumrallığa kavuşabilir miyim? Açıkçası saçlarım kıvırcık ve uzunlar, saçlarım herkes tarafından beğenilir saçlarımı yıpratmak ve yakmak istemiyorum. O yüzden yardıma ihtiyacım var :/

      Sil
  88. Merhaba ben sacimin uclarini loreal excellence 02 cok cok acik dore ileboyadim iki saat beklettim saclarim cikolata kahve oldugu icin iki saat bekletmeme ragmen bal kopugunden koyu bir renk oldu ben platin sarisindan iki ton koyu istiyorum kalan boyayla boyasam olur mu istedigim rengi elde eder miyim? Birazdan yapsam cok yiprairr mi? Simdiden verceginiz cevap icin tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  89. turunculuğu palette 10*1 ile kırabilirsiniz ama diplerinizi açıcı ile açmadan sarıya çeviremezsiniz saçlarınız çok koyu

    YanıtlaSil
  90. Merhaba benım saclarım platın sarısı saclarımı bır ton koyu renk yaptım ve saclarım yesılımsı oldu sımdı tekrr platın sarısı yapabılırmıyım olurmu ne yapömam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir işlem yapmadan saçlarınızı 1 hafta boyunca sık sık yıkayın beyaz sabun boyayı çabuk akıtır baktınız yeşillikler kaldı ama pek zannetmiyorm o zaman saçınızı açmanız gerekiyor

      Sil
  91. Merhaba saclarim cok acik kahve ekstra acik küllü platin boyanin icine oryel karistirip uygulasam guzel bi sariya ulasir miyim sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben boyaları kullanıp karıştırmanızı pek tavsiye etmiyorum muhtemelen istediğiniz renk olmayacaktır

      Sil
  92. Merhaba yasemin hanim benim saclarimda acik kullu sari uzerine sik rofle platin var dipleri cikinca acik kullu sariya boyadim simdi gene cikti diplerim koyu kumral olarak üc renk olunca sevmedim tek renk olsun istiyorum simdi once iki ayri renk olan diplerini aciciyla acip sonra tum saci palette deluxlemi boyuycam yoksa diplerden uclara dogru tum saci acip sonra pelette deluxlemi boyuycam acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplerden başlayarak tüm saçı önce açıcıyla sonra yine aynı şekilde palette ile boyayacaksınız

      Sil
  93. Merhaba benim saç uçlarımı kızıl bakır a boyadım dogal sac rengim koyu kestane kendi sac rengime dokunmak istemedigimden uçlarına degisik lik olsun dedim ancak kizil belli bile olmadi simdi iste uclarini sari yapmak istiyorum koleston yogun acici ile acabilirmiyim uclarini. ve hic belli olmuyor kizil akmis olabilirmi tutmamis olabilrmi.cevap verirseniz sevnrm olur derseniz alicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu ve kızıl renkler hakkında aslında pek bir bilgim yok ama mantıkken saçlarınızın uçlarına süreceğiniz açıcı ile saçlarınız açılacaktır :)

      Sil
  94. Merhaba, saclarim koyu kahve ve platin rofleliydi. Tamaman platin sarisi yapmak istedim. 12/0 a boyadim ve dipler ve roflenin koyu renkleri acik bakir tonu oldu. Sonra 10 numaraya boyadim biraz dha acik bakir tonu oldu. Kullu boyaya boyasam mevcut roflelerim yesil ya da mavi olur diye korkuyorum. Ne yapmaliyim. Ne kadar surede boyamaliyim.2-3 gunde boyasam saclarim yanar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarınızı açmadan direk açık renk boya sürdüğünüz için o ton oluşmuş açıcı kullanmadan olmaz bir kaç gün bekleyin saçlarınız iyice kirlensin öyle boyayın

      Sil
  95. merhaba yazılarınıza tesadüf ulaştım ve bi an cok umutlandım benım saclarım platin röfle su anda diplerim cıkmıs halde ama ben röfle değilde tek renk kullanmak istiyorum doğal kendi sacım da oldukça kotu (siyah) .. acaba farklı bi renk diplerde zorlanma turuncu gibi yada daha önceki platin paket yerlerde yeşillenme gibi bişeyle karşılaşmamak için ne yapabilirim :( simdiden cok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı benim methodu uygulayacaksınız açıcı ve üzerine boya

      Sil
  96. slmlar yasemin hanım ben daha önce siizn metod ile denedim açıcımın markası değişik olduğu için sizin saça yakın bir renk oldu şimdi 4 parmak uzadı dipler çıktı açıcı ile açtım sizin yukarda dip resminiz renginde oldu palette boya sürmedim ama eğer sürersem açık renkler daha beyaz olurmu endişelendim beyaza yakın bir renk çünkü palettede 2 ton açarsa bembeyaz olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bembeyaz olmaz sadece açıcıdan kaynaklanan çigliği alır bembeyaz olmaz tabi yine siz bilirsiniz

      Sil
  97. Sevgili Yasemin hn. yazdıklarınızı okudukça ekranın karşısından ayrılamadım.Bende birçok arkadaşım gibi kuaför kurbanıyım ve avuç dolusu para harcadım ancak çıkan sonuç sıfır.Ve şimdi bir tatil kasabasına yerleştim adı kuaför olan birçok arkadaşımız var ancak her seferinde biraz daha kötüye gitti saçlarım yandı inceldi döküldü.Ve yazılanları okuyunca bu işi ben yaparım diye düşündüm .Öncülüğünüz için tşk ederim.Sizin mail adresinize resimleri yolluyorum lütfen lütfen bana da bir fikir verin çoook çirkinim:(

    YanıtlaSil