24 Nisan 2013 Çarşamba

PLATİN SARI SAÇ RENGİ VE SAÇ BOYAMA - 2



Geçen kasım ayında saç boyamayla ilgili bir yazı hazırlamıştım çok ilgi görmüş olacak ki her gün  saç boyama ve saç rengi açma konusunda  onlarca  mail yada yorum alıyorum.Buradan  bir önceki yazıma bakabilirsiniz.
Ama bu yazımda üzerinde durmak istediğim bir iki nokta var.




Ben sadece yukarıdaki iki markayı kullanıyorum.Önce kolestonla diplerimi açıp daha sonra paletteyle açılmadan dolayı kaynaklanan turunculuğu kapatıyorum ve platine çok yakın  bir renk elde ediyorum.En çok sorulan sorulardan biride küllü renk yeşillik yapar mı mevzusu.Evet önlerde bazen çok hafif bir grimsilik oluyor ama 2 yıkamadan sonra akıp gidiyor zaten.



İki gün önce kolestonla açma işlemi yaptıktan  hemen sonrasında  paletteyle boyanmış saçımın hali.Her iki boyayı saçınızda 45 dk mutlaka tutun .Siyah saçlar için koleston ne kadar açabilir inanın o konu hakkında çok emin değilim.Daha kuvvetli bir oryel gerekebilir.Bu boya her saçta aynı rengi vermez tabii.Ana saç renginiz,altta olan boyanın rengi,saçınızın az yada çok yıpranması hepsi birer faktör.


               
                                Saç bakım önerileri ile ilgili yazım  için buraya bakabilirsiniz.Ayrıca bana ulaşmak isteyenler instagram  hesabımdan da yazabilirler. Tasarımcı ve dikiş sever biri olarak bu konuya ilgisi lan bayanların bloguma da bir göz atmalarını tavsiye ederim .


Lütfen soru sorup yorum yapmadan önce verdiğim linklerdeki eski yazılarımıda okumanızı önemle rica ediyorum , tekrar tekrar aynı soruları cevaplamak çok yorucu oluyor , aynı tarz gelen soruları yayınlamıyorum.


                                                            instagram /yasemin_uzunoglu



202 yorum:

  1. Merhaba. Size bir sorum olacaktı, sık röfleli ve dipleri açık kumral saçın üzerine 8.1 Loreal sürsek boya net tutar mı yoksa daha koyu bir renk mi çıkar? bunun yerine 9.1 mi kullanmalıyız koyu sarı küllü bir renk olması için. Şimdiden teşekkürler vereceğiniz cevap için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın o tonlar hakkında hiç bir bilgim yok yanlış bir şey söylemek istemem:(

      Sil
  2. Selam Yasemin hanım, çok güzel ve becerikli bir bayansınız. Ayrıca 10 parmağınızda 10 marifet Maşallah size sevdiklerinizle uzun mutlu bir ömür dilerim. Geliyorum soruma:) saçlarım doğal rengi açık kumral beyaz tenliyim, saçlarıma 4-5 ayda bir röfle yaptırırım ana rengimle bisüre sonra kaynaşır. saçımın tamamını platin yapmak istiyorum ancak olmaz da bozarım diye korkuyorum. Sizin açıcı ve boyadan aldım ancak röflenin üstüne nasıl yapmalıyım komple açıcı mı yapayım nasıl yapayım yorumunuzu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mecburen saçlarınızda bütünlük olması için röflenin üzerinede sürü zaten açık renk olduğu için röflenin rengini pek etkilemeyecektir

      Sil
    2. açıcıyı da üstüne boyayı da aynen sizin yaptığınz gibi uygulamalıyım yani, yanlış anlamadım değil mi?
      teşekkürler

      Sil
  3. yasemin hanım merhaba

    ben sıdıka saçımı 2 ay önce siyaha boyamıştım fakat kendi rengim kahver rengi sadce boyayı akıtmak istiyorrum bu nasıl mümkün acıcıyla olurmu sizden yardım istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcıyla rengini akıtamazsınız rengini açarsınız saçınız çok koyu bir renk bu yüzden açıcı saçınızı tam açmayacaktır
      kuaförden yardım almalısınız ya da boyanın akmasını bekleyin

      Sil
  4. slm yasemin hanım ,benim saçlarım siyah ,doğal sarı olmasını istiyorum geçen ay kuaför boyasıyla açtım boyadım karamele yakın bir renk oldu,şimdi tekrar boyayacağım .hangi boyayla boyarsam sarı olur .kuaför boyasımı alıyım yoksa palette falanmı .bana yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde benim kullandığım boyaları deneyin koleston ve palette

      Sil
  5. Merhaba Yasemin hanım. Ben yaklasık bir ay önce çilek kırmızısı boyalı saçımı palette yogun saç açıcısı ile açtım fakat istediğim uygulamayı elde edemedim. Her renk oldu. Dipler cok açık oldu uçlar turuncumsu oldu. Onun üzerine loreal yogun bakıra boyadım. Ama arka diplerim hala koyu renk. Tekrar açmak istiyorum cünkü renk karmaşası beni sıkıyor tek renk olsun istiyorum. Kendi doğal saçım koyu kahve. Tekrar açıcı ile açsam o turunculuğu gidermem ve tatlı bir sarı renk elde etmem için ne yapmalıyım? Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde aynı benim uyguladığım methodu yapmalısınız koleston açıcı ve üzerine palette 10*1 ilk seferde diplerinizde hafif turunculuk kalabilir bir kaç gün sonra tekrar palette 10*1 ile boyamanız gerekebilir

      Sil
  6. merhaba yasemin hanım benim saçım şuan boyalı açık kumral saçıma ne uygularsam rengi bu linkteki gibi olur? http://3.bp.blogspot.com/-JskbxuQY0I4/T4XPRQ3xzfI/AAAAAAAAA_I/nigbhQRrgR0/s640/2+%281%29.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 kullanın olur :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim nevacolor öneriyo musunuz peki :)

      Sil
  7. slm yasemin hanım, ben uzun yıllar röfle kullandım fakat son 2 yıldır geçen eylül ayına kadarda kızıl kullandım pişman olduğum için eylül ayından bu yana saç boyamadım şimdi ise röfle değil düz sarı bir renk istiyorum açık tenli ve yeşil gözlüyüm bana önerebileceğiniz boya marka ve no ne olabilir teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben palette ve koleston dışında başka hiçbir marka kullanmadım sizede yine kendi kullandığım markaları önerebilirim

      Sil
    2. Yasemin hnm saclarimin sarı olmasını istiyorum palette veya koleston için no ve renk birde nasıl bir yol izliycem ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.

      Sil
  8. yasemin abla ben siyah saçımın doğal sarı olmasını istiodum.kendim boyayıp açmıştım karamele yakın olmuştu.sizede yazmıstım zaten sizde benim kullandığım boyayı deneyin demiştin .bende olmuşken tam olsun dedim kuaföre boyattım .doğal sarı istedim .yumurta sarısı yaptı doğal sarıyla alakası yok .banada çok kötü oldu .suratım ruh gibi duruyo.nasıl dogal sarı yapabilirim yardım.yinemi açıcı kullanmam lazım yoksa sadece boyamı kullanıyım...shr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke beni dinleseydiniz :(

      şu anda turuncu olan saçlarınızın üzerine palette 10-1 uygulayın turunculuğu alır

      Sil
  9. aynen çok pişman oldum zaten .tamam palette 10-1 ..teşekür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.benim saclarimin uclari bal kopugu ustleri kumral ve dipleri geldi koyu kumral. Komple kullu sari olmasini istiyorum.ne yapmaliyim kac dk tutmaliyim acaba.simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba sacimi turuncuydu.turuncuyu kapatmak icin koyu kullu kumral aldim kapandi.bayada bir akti simdi sacimin sari olmasini istiyorum altin sarisi kolestron acaba tutarmi nasil olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın sarısının içinde yoğun dorelik vardır yani saçınız turuncu - sarı arası bir renk olur hoş durmuyor palette 9-1 yada 10-1 kullanın derim

      Sil
  12. Slm yasemn abla saclarimi bakir ve kumral rengi karstirarak boyadim ve karamele yakin bir renk oldu smdi diplerim geldi saclarimn dogal sari olmasini istiyorum bu bahsettigin yogun aciciyi kullansam tek işe yarar mi sence ? Cvplarsan sevinirm tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet açıcı ile saçını açabilirsin kız kardeşimde karamelden koleston açıcı ile sarıya döndü

      Sil
  13. Merhaba Yasemin Hanim,
    Saçım şuan kestane kızıl arası koyu bir renk ve ben Küllü kumral istiyorum önce palette yoğun açıcıyla açıp sonra Küllü kumrala boyasam renk tutar mı?

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben sacımı açıcı kullanmadan sarı yapmak istiyorum fakat kendi rengim de koyu oldugu için rengi turuncu oluyor peki ben normal sarı boyanın içine biraz oryal katsam bir zararı olur mu önce açmamamın sebebi açıcıyı direkt uyguladıgımda sacım cok yıprandı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyaları karıştırmayı hiç tavsiye etmiyorum ortaya saçma bir renk çıkacaktır

      Sil
  15. Merhabalar Yasemin HAnım , benim saçlarımda rofle var ilk dip boyamı kendim kullu acık kumralla yaptım gayette guzel oldu. şiödi ikinci dip bpyam geldi ama ben hem roflenın aralarındakı koyu renklerden kurtulmak istiyorum hemde hepsi aynı sarı olmasada yogun sarılık istiyorum. platin sarı değil ama. birinci sorum 10,1 12,1 aralıgında kullu sarı tonlarında komple bpyasam nasıl olur? ikinci sorum dıpler sıyah bıraz gerısı kumral uclar sarı boyarken once dıplerden baslarsam dıpler kafa ısısıyla cok hızlı acılıp cig bır sarı olur mu yanı once dıplerı mı bpyamalıyım yoksa ucları boyayıp dıplerı mı boyamalıyım umarım anlatabılmısımdır 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ana renginiz koyu olduğu için 10-1 ile boyamanızı tavsiye ederim diğer tonlar çok açık ve turuncumsu kalacaktır ben hep boyamaya diplerden başlıyorum zaten market boyaları belli bir dakikadan sonra işlemiyor sizin dip renginiz koyu olduğu için özellikle diplerde başlamalısınız

      Sil
  16. yasemın hanım sac rengım sarıydı actırmıstım orealle hep dıp boya yapttırdım bugun kendım boyadım fakat kullu renk aldıgım ıcın onler grı oldu napmalıyımm acıl yyardımıza ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir şey yapmayın sakın 2 - 3 yıkamada hemen akıyor bende de oluyor

      Sil
  17. Merhaba. Her soruya vakit ayırıp cevaplamanız ne hoş. :) Şimdiden teşekkürler.
    Ben çok uzun yıllardır koyu kızıl saç kullanıyorum. Diplerde fazlaca beyazlarım mevcut. Ten rengim kumral. Küllü sarı gibi bir renge geçmeyi düşünüyorum ancak danıştığım herkes uzun zaman alacağını söyledi. Sizin fikrinizi de almak isterim. Ben de açıcı+boya ile istediğim renge geçebilir miyim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçebilirsin ama açıcı ilk seferde saçınızı tam istediğiniz gibi açmayabilir koyu kızıl zor bir renk iki sefer yapmanız gerekecektir bu da saçınıza biraz zarar verebilir

      Sil
  18. meraba benim saçım şuan platin röfleli dipler dore bugün yoğun kumral bir renk aldım yapmayı düşünüyorum.istediğm saç diplerin kumral uçların ışıltılı durması platinler üzerinde yeşillik veya benzeri bir sorun oluşur mu? teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  19. platin üzerine koyu renk boyarsanız yüzde doksan yeşillik olacaktır bence siz evde yapmayın bilinçli bir kuaföre gidin derim

    YanıtlaSil
  20. Daha öncede birçok kuaföre gittim bunu için başarılı olamadılar malesef özellikle dorelik istemediğim halde dörelik oluştu.peki diplerin doreliğini kırıp platinleri yeşilleştirmeden hafif koyultmanın bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dipleri küllü bir renk kullanarak pallette 9*1 yada 10-1 de olabilir turunculuğu alırsınız ama röfleleri yerler için inanın hiç bir fikrim yok

      Sil
  21. Merhaba sacım su an kumral dipler 3 cm yakın çıktı sizin yazınızda okuduktan sonra karar verdim saçlarımı sarı yapmaya bi cesaret geldi :) koleston yogun renk acıcı aldım üzerine boyamak içinde koleston 9/1 özel açık kül sarısı aldım.. seçimim sizce dogrumu sizinki kadar sarı düşünmüyorum. yeşillik yada turunculuk falan olusabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru ama keşke koleston kül sarısı yerine palette 9- 1 alsaydınız

      yeşillik olmaz , turunculuk hafif diplerde kalabilir bir kaç gün sonra tekrar 9-1 ile boyayın 2. kez o zaman turunculuk

      kalamayacaktır ama aldığınız boyayı değiştirmenizi tavsiye ediyorum

      Sil
  22. Merhaba.doğal saç üzerine uygulanan kumral yada küllü kumral dorelik verir mi ?ikisini karıştırmayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karıştırmayın sadece küllü kumral kullanın

      Sil
    2. yoğun kumral uyguladım çok iyi oldu dorelik yok hiç :)

      Sil
  23. Yasemin hanım merhabalar benim sacim acıklı koyulu kahve rengiydi bugün rofle yaptırdım ancak beyaza yakın oldu diplerine koyu kumral boyandı saçım siyahlı beyazlı sacma sapan bişey oldu ve uçlarında lastik lesme oldu koptu platin sarısı istiyorum ne yapabiliriz şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim boyadığım şekilde boyamalısınız tüm saça açıcı ve hemen ardından palette 10-1 tüm ayrıntıları zaten yazmıştım

      Sil
  24. merhaba yasemin abla öncelikle bütün yorumları okudum ancak merak ettiğim şeyi bulamadım cevaplarsan çok sevinirim.benim saçlarım açık kumral boyasız uçlardan 10 cm kadar maviye boyayacağım ve saçımın olabildiği kadar açık olması lazım.acaba açıcıyı 2 kez peş peşe mi kullansam daha açık olur yoksa yukardaki gibimi yapıyım ? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık kumralsa tek kat yeterli olacaktır

      Sil
  25. merhaba yasemin hanım, benim saçımın şu anki durumu platin sarı, üzerine açık kumral ile küllü açık kumral karıştırıp uygulasam tutarmı? yeşerme olurmu acaba? yarın acil boyamam gerekiyor cevabınız için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba yasemin benim sacim ne cok acik nede koyu sari renk ama ben senin sac renginde platin olsun istiyorum eva rose paris sac acicisi aldim acma islemi yapicam sacim koyu renk olmadigi icin sence kac dakika bekletmeliyim ve acma isleminden sonra boyama islemi yapmalimiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen verdiğim marka dışında başka bir saç boyası almayın , açıcıdan saçınıza tabiki normal boya kullanacaksanız yoksa turuncu saçlarla gezersiniz , daha öncede yüzlerce kez aynı soruyu cevapladım süre 40 - 45 dk.

      Sil
  27. Kusura bakmayin ben mobilden girdigim icin tel kasiyor yorumlari okuyamiyorum konu başlığı gorunce yazmak istedim tesekkur ederim cevap icin

    YanıtlaSil
  28. Yorumlarim sayfaya iletilmiyor sanirsam tekrar yazayim bi sorum daha olacakti size benim sacim rofleli ama cok sık degil ama yer yer sacimla platin sariliklar var ama heryeri degil kalan yerler sarimsi renkte ne cok koyu ne cok acik duz platin renge dondurmem icin sizin acici ve boyanizdan kullanıcam anlattiginiz gibi yalniz korkum var aciciyla acarsam sacimdaki platin sari olan yerler koparmi veya acilmanin etkisiyle beyaz olurmu tek tereddutum bu:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda çok aşırı yıpranma yoksa kopma olmaz , bu açıcı saçı beyazlatmaz o kadar keskin değil

      Sil
  29. Merhabalar, saçım kıvırcık, saçım kısa, renk sarı uçlarda röfleler var platin renk, saç diplerimde inatçı
    beyazlarım olduğu için kapatmakta çok zorlanıyorum. tüp boya kullanıyorum. 8.3 ve 10 numarayı karıştırarak
    saç diplerime uyguluyorum. fakat bir haftaya kalmadan boya akıyor yine beyazlarım çıkıyor. Daha önce loeral kullanıyordum.
    Oda hiç kapatmadığı için kuaförüm normal tüp boya kullanmamı söyledi fakat yinede istediğim neticeyi elde edemedim. Saç diplerindeki beyazı kapatmak için daha farklı bir renkmi kullanmam gerekir. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın beyazları kapatma konusunda çok bir bilgim yok :(

      Sil
  30. yasemin hanim merhabalar. bilginizrle guvendim ben de bir sey sorayım dedim :) benim dogal sacim koyu kahve ve suan yarım karis kadar dip cikmis durumda. altlari ise acik bakir, sarı yansimali. bu saci siyahtan actim 1 sene oldu. şimdi kumrala boyatip üstüne rofle istiyorum ama saçlarım biraz yipranmis halde. yine de 1 yildir boya bile degmedi. yanma ihtimali buyuk mu sizce. ve kumrala boyatip rofle attirsam bakir rengin üstüne nasil bisey olabilir?
    uzun oldu pardon, cok sağolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi koyu renkler konusunda çok bilgi sahibi değilim çok net konuşamıyorum

      Sil
  31. yasemin hanım merhabalar. benim saç rengim şu an küllü sarı fakat ön ve aralarda turunculuklar var ben biraz daha küllü ve açık renk olsun istiyorum nasıl yapabilirim bunu acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10- 1 kullanın hem rengini açar hemde turuncululuğu alır

      Sil
  32. ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  33. yasemin hanım bir sorum daha olucak sizlere arkadaşım adına soruyorum. açık küllü sarı ile küllü platini karıştırırsa nasıl bir sonuç elde edebilir arkadaşım kendisinin saç rengi koyu sarı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir fikrim yok boyaları karıştırıp kullanmak çok mantıklı gelmiyor bana

      Sil
  34. Merhabalar ben saçları koyu kahve olan biriyim saç uçlarınmı acıcıyla actım rengi karamel sarı gibi oldu.ben uclarımın platin sarı diplermin koyu kumral istyrm bana ornecegıbız boya ve bir yapılış yöntemi varmıdır ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar platin olmasını istediğiniz yerleri koleston mavi kutu ile açın üzerine palete 10-1 yapın platin olur

      Sil
  35. Ben kumrala yakın olan kendi saç rengimi oryalle açtırdım.Ama platine yakın bi renk oldu ve hiç memnun değilim.Hangi tonla platin saçta kumrala yakın bi renk tutturabilirim yardımcı olun lütfen:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz o işlemi evde yaparsanız saçlarınız yemyeşil olur mutlaka kuaföre gidin

      Sil
  36. yasemin hanım saclarınız boyadan yıpranmıyor mu? Yıpranma icin önerileriniz neler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıpranıyor tabii nornal boya değilde açıcı çok yıpratıyor argan ve zeytin yağı dışında hiç bir şey yapmıyorum birde kuru kuru taramamaya çalışıyorum

      Sil
  37. mrh yasemin ben yasemin bi sorum olacaktı sze benim sacım röfleliydi röfle yaptırırken aralardaki rengi kırdılar snra tıplerım çıkmaya baslayınca hosuma gitmedi snra hepsını sarıya baytmak ıstedım en azından tıplerım uzadıgında üç renk olmaz dedim kuaforde boyatyım dedim turuncu bi renk oldu ucları platıne yakın zaten araları ıstedıgım renk olmadı ben tam platin deil onun 1on koyusunu istiorum sizin onerdıgınız 10-1 kullansam iyi bi sonuç alırmıyım

    YanıtlaSil
  38. merhaba yasemin hanım. saçlarımı yaklaşık 1 ay önce düz platine boyattım. şimdi rengini bakır ile değiştirmek istiyorum. fakat daha çok yıpranmasından korkuyorum. platine boyattığım zaman yeterince yıprandı daha fazla kötü olmasını istemiyorum. sizce bakır tonu tutar mı? daha fazla ıpranmaması için ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  39. denemedğim renkler için bilgi veremem ama saçlarınız yeşerebilir bence bir kuaföre gidin

    YanıtlaSil
  40. Yasemin hnm merhaba,ben dun aksam acik kullu kumral olan sacimi tarcin bakira boyadum,ama o turunculuktan nefret ettim,bugun iki kez beyaz aabunla bir kez sampuanla yikadim,epey akti turuncu boya,tarcin rengi suan,ben neva color kullaniyorum 8.1 acik kullu kumral kendi boyam,birde 10.1 ekstra dogal kullu platin aldim turunculuk gitsin diye.boyalar kullandiginiz boya degil biliyorum ama,sadece bu kadar cabuk boyarsam camur gibi olurmu acaba,beyaz sabun iyice akitti ama yinede cekiniyorum,malum bayrama bir gun var,birde sizin fikrinizi alabilirmiyim lutfen,turunculuktan kurtulabilirmiyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gene şu aşamada en mantıklısı palette 10-1 ile boyamak ancak küllü renkler saçınızdaki turunculuğu alır adını verdiğiniz boyalar hakkında hiç bir bilgim yok

      Sil
  41. Tesekkurler yanitiniz icin,ben aksam soyledigim boyalarla sacimi boyadim,cok sukur buyuk olcude turunculuktan kurtuldum,bir dahaki sefere hic kalmaz umarim,sonraki boyada birde sizin onerinizi denicem.

    YanıtlaSil
  42. Yasemin hanım harikasınız dediklerinizi harfiyen uyguladım ve bugune kadar kuaförlerin elde edemediği platine ulastım üstelik saclarıma zarar gelmeden. Cok tesekkürler iyi ki varsınız..

    YanıtlaSil
  43. Merhaba, daha once yorum attim ama yollanmadi sanırım tekrar yazacagim :) Ben saclarimi su bazli diye adlandirilan pastel renkli boyalarla boyuyorum tamamını.. Mavi renk kullanıyorum turkuaza yakın.. Tabiiki açmak gerekiyordu ben 3 kerede açsam yinede yarıya kadar platin diger yarısı koyu sarı oluyor ve mavi boyanın renkleri dagınık oluyor.. Saclarim cok fazla islem görmedi acma islemlerinden once ve sari & bakirimsi bir renkti.. Simdi tekrar boyayacagim ekime dogru ama kesin acmak istiyorum sizce olur mu? Saçlarımda suan asagilarda mavi boya akınca yesil oldugu icin yeşillikler sarılıklar var.. Sizce bunu kapatır mı? Bilgi verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kapanır ama aynı işlemi üst üste yapmanız gerekebilir bu da biraz saçınızı yoracaktırn renklerle çok oynamışsınız

      Sil
  44. Merhabalar yasemin hanım, benim saçım kolestonun 8/1 açık küllü kumral ile boyalıydı, ben yaklaşık 2 hafta önce saçımı koyu kestaneye boyattım fakat çok çok beğenmedim. Eski halimede dönmek istemiyorum açık kumral olmak istiyorum.bunun için boyanın akmasını mı beklemeliyim yoksa herhangi bir işlemle açık kumrala dönebilir miyim yıpratmadan ve yakmadan tabi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bir işlem yapmadan önce akmasını bekleyin daha sonbra açıcıya gerek kalmadan düz boyayla saçınızı istediğiniz tona döndürebilirsiniz

      Sil
    2. Peki akması için sizce 2 ay yeterli bir sure mi?? Ve 2 ay sonunda istediğim kumrallığa kavuşabilir miyim? Açıkçası saçlarım kıvırcık ve uzunlar, saçlarım herkes tarafından beğenilir saçlarımı yıpratmak ve yakmak istemiyorum. O yüzden yardıma ihtiyacım var :/

      Sil
  45. Merhaba ben sacimin uclarini loreal excellence 02 cok cok acik dore ileboyadim iki saat beklettim saclarim cikolata kahve oldugu icin iki saat bekletmeme ragmen bal kopugunden koyu bir renk oldu ben platin sarisindan iki ton koyu istiyorum kalan boyayla boyasam olur mu istedigim rengi elde eder miyim? Birazdan yapsam cok yiprairr mi? Simdiden verceginiz cevap icin tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  46. turunculuğu palette 10*1 ile kırabilirsiniz ama diplerinizi açıcı ile açmadan sarıya çeviremezsiniz saçlarınız çok koyu

    YanıtlaSil
  47. Merhaba benım saclarım platın sarısı saclarımı bır ton koyu renk yaptım ve saclarım yesılımsı oldu sımdı tekrr platın sarısı yapabılırmıyım olurmu ne yapömam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir işlem yapmadan saçlarınızı 1 hafta boyunca sık sık yıkayın beyaz sabun boyayı çabuk akıtır baktınız yeşillikler kaldı ama pek zannetmiyorm o zaman saçınızı açmanız gerekiyor

      Sil
  48. Merhaba saclarim cok acik kahve ekstra acik küllü platin boyanin icine oryel karistirip uygulasam guzel bi sariya ulasir miyim sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben boyaları kullanıp karıştırmanızı pek tavsiye etmiyorum muhtemelen istediğiniz renk olmayacaktır

      Sil
  49. Merhaba yasemin hanim benim saclarimda acik kullu sari uzerine sik rofle platin var dipleri cikinca acik kullu sariya boyadim simdi gene cikti diplerim koyu kumral olarak üc renk olunca sevmedim tek renk olsun istiyorum simdi once iki ayri renk olan diplerini aciciyla acip sonra tum saci palette deluxlemi boyuycam yoksa diplerden uclara dogru tum saci acip sonra pelette deluxlemi boyuycam acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplerden başlayarak tüm saçı önce açıcıyla sonra yine aynı şekilde palette ile boyayacaksınız

      Sil
  50. Merhaba benim saç uçlarımı kızıl bakır a boyadım dogal sac rengim koyu kestane kendi sac rengime dokunmak istemedigimden uçlarına degisik lik olsun dedim ancak kizil belli bile olmadi simdi iste uclarini sari yapmak istiyorum koleston yogun acici ile acabilirmiyim uclarini. ve hic belli olmuyor kizil akmis olabilirmi tutmamis olabilrmi.cevap verirseniz sevnrm olur derseniz alicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu ve kızıl renkler hakkında aslında pek bir bilgim yok ama mantıkken saçlarınızın uçlarına süreceğiniz açıcı ile saçlarınız açılacaktır :)

      Sil
  51. Merhaba, saclarim koyu kahve ve platin rofleliydi. Tamaman platin sarisi yapmak istedim. 12/0 a boyadim ve dipler ve roflenin koyu renkleri acik bakir tonu oldu. Sonra 10 numaraya boyadim biraz dha acik bakir tonu oldu. Kullu boyaya boyasam mevcut roflelerim yesil ya da mavi olur diye korkuyorum. Ne yapmaliyim. Ne kadar surede boyamaliyim.2-3 gunde boyasam saclarim yanar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarınızı açmadan direk açık renk boya sürdüğünüz için o ton oluşmuş açıcı kullanmadan olmaz bir kaç gün bekleyin saçlarınız iyice kirlensin öyle boyayın

      Sil
  52. merhaba yazılarınıza tesadüf ulaştım ve bi an cok umutlandım benım saclarım platin röfle su anda diplerim cıkmıs halde ama ben röfle değilde tek renk kullanmak istiyorum doğal kendi sacım da oldukça kotu (siyah) .. acaba farklı bi renk diplerde zorlanma turuncu gibi yada daha önceki platin paket yerlerde yeşillenme gibi bişeyle karşılaşmamak için ne yapabilirim :( simdiden cok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı benim methodu uygulayacaksınız açıcı ve üzerine boya

      Sil
  53. slmlar yasemin hanım ben daha önce siizn metod ile denedim açıcımın markası değişik olduğu için sizin saça yakın bir renk oldu şimdi 4 parmak uzadı dipler çıktı açıcı ile açtım sizin yukarda dip resminiz renginde oldu palette boya sürmedim ama eğer sürersem açık renkler daha beyaz olurmu endişelendim beyaza yakın bir renk çünkü palettede 2 ton açarsa bembeyaz olurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bembeyaz olmaz sadece açıcıdan kaynaklanan çigliği alır bembeyaz olmaz tabi yine siz bilirsiniz

      Sil
    2. çok teşekürler dipleri açıcı ile açıp bırakıcaktım ama gözümü kararttım 2ton daha açar die bembeyaz olur endişesi ile korkuyordum ama tam tersi daha çık ve paltin bir renk oldu çiğliği aldı boya yıkadıkçada daha güzel bir renk e sahibim çok teşekürler iyiki varsınız ben bu işlemi her dipte uygulayacağım değilmi üzt üste gelen yerlere sanırım bişi olmaz bir dahaki boyamamda 3ayda falan geliyor dipler

      Sil
  54. Sevgili Yasemin hn. yazdıklarınızı okudukça ekranın karşısından ayrılamadım.Bende birçok arkadaşım gibi kuaför kurbanıyım ve avuç dolusu para harcadım ancak çıkan sonuç sıfır.Ve şimdi bir tatil kasabasına yerleştim adı kuaför olan birçok arkadaşımız var ancak her seferinde biraz daha kötüye gitti saçlarım yandı inceldi döküldü.Ve yazılanları okuyunca bu işi ben yaparım diye düşündüm .Öncülüğünüz için tşk ederim.Sizin mail adresinize resimleri yolluyorum lütfen lütfen bana da bir fikir verin çoook çirkinim:(

    YanıtlaSil
  55. merhaba yasemin hanım tuğçe ben benim saclarım platine yakın bir renkti fakat suan sadece uçlarda kaldı diplerim karamel rengi tekrar sarı yapmak istiyorum sizin dediklerinizi uygulasam uçlardaki sarılar kopar mı ?açıcıdan dolayı korkuyorum boyamaya beni tek durduran şey bu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer saçlarınızda yıpranma yoksa yada üst üste çok işlem görmediyse kopma olmaz

      Sil
  56. Merhaba Yasemin hanım sitenizi tesadüfen buldum ve yazılarınızı çok beğendim. banada yardımcı olursanız çok sevinirim. acil yardımınıza ihtiyacım var. 1 ay önce röfle yaptırdım.taban rengi turuncuya yakın bi renk oldu. aralarda yoğun platin sarı var veçok az turuncuya yakın bi renk var.şuan kendi saçımda(koyu kahve) çıktı biraz. röfleden dolayıda çok yıprandı çok zor taranıyor. saçımı tek renk boyamak istiyorum artık kuaförlere güvenemiyorum. hangi renk önerirsiniz? sarı yapmak istiyorum ama paylaştığınız palette 10-1 yapsam nasıl olur sizce turunculuğu gidermi? tşkler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10-1 büyük ölçüde kızıllığı alacaktır

      Sil
  57. merhabalar yasemin hanım koyu kumraldan kolestonun paptya sarı rengini kullanarak açık karemel yaptım fakat sarı istiyorum . açıcı kullnmadan pilatin sarı kullanarak sarı yapabilirmiyim. ayrıca boya aktıkca sacım koyuluyo bunun için ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı kullanmadan saçlarınızı platin yapamazsınız saçlarınız turuncu olur , papatya sarı zaten koyu bir renk bence siz palette 10*1 kullanrarak saçlarınızdaki karamellği alabilirsiniz

      Sil
  58. arkadasım merhabalar sana bırşey danışıcam saclarımı actırarak platın yaptırdım fakat sacım eşım tarafından begenılmedı acaba platının uzerını bıraz kapatmak için kumralmı yoksa fındık kabugumu yapsam boyanın küllü olmasımı lazım yeşıle dönebılır dıyolarda sanırım sen bıraz tecrubelısın lutfen yardımcı olurmusun sevgılerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz evde rengi kendiniz yaparsanız saçınız yeşil olur platin üzerine ton bile koyu renk saçınızı yeşil yapar mutlaka kuaföre gitmelisinzi

      Sil
  59. mrb Yasemin hanm bana yardımcı olun lütfen en son röflem gecen sene dugunumde yaptrmıstım volüme 30 lukla açıldı bebegım oldu 3 ay once yenı röfle yaptrdım ama kuaförün gazabına uğradım maalesef ve psikolojım alt ust ayrıca kısacık ta kestı uçlarından alıyım derken röflem berbat oldu cok kotu 3 ay oldu boyatalı sarısı tabırı caızse cok cırt bı sarı ve ara rengı cok koyu oldu kendı rengımde sımsıyah platın röfle yada uçları tamamen platın üstler yumuşak bı renk olsn ıstyrm ne yapmam lazm yardım edın lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın son halini osmozkadini@hotmail.com adresine resmini gönderebilirmisiniz ?

      Sil
  60. Slm yasemin hanim yardimina ihtiyacim var. Benim sac rengim koyu kizil ama artik sariya boyamak istiyorum , deyisiklik olmasi icin . Kuaföre gittim zaman senin sacin acilmaz diyorlar. Lutfen bana fikir ver . Ne yapmaliyim ve ne kulanmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızı koleston yoğun renk açıcı ile açabilirsiniz ama tek sefer de olmaz en az 2 işlem üst üste yapmanız gerekir ama saçınız yıpranız siz bilirsiniz

      Sil
  61. bende saçıma platin röfle attırdım kuaförde ama benim saçım boyandıktan 1 ay sonra falan koyulaşıyor sarısı bunun için ne yapabilirim acaba.röfle olduğu için her ay gidip yaptıramıyorumda tekrar ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip renginizi kendiniz boyayın ayrıca saçınızı görmeden bir şey diyemem

      Sil
  62. Merhaba yasemin hanım ben dün sacımı nevacolor'n platin sarısına boyadım diplerimin çiğ durdugunu düşünüyorum acaba akıp düzelirmi yada bişey uygulamam gerekiyomu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır düzelmez diplerini palette 10-1 ile boyayın turunculuğu alır

      Sil
    2. peki sonuçta ikisi farklı boyalar yine bi ayrım olmazmı komple boyasam?

      Sil
    3. saçlarınızın uçları zaten platin sarısıymış komple boyasanız da renk tutmaz ama tabi siz bilirsiniz

      Sil
  63. Merhabalar Adım Yasemin. Uzun yıllardır saçlarım sarı boyalı. Fakat geçen hafta bir hata yapıldı saçımda. Açık sarı olan saçlarımı çok az koyu sarı yapmak iştedim ve saçlarım gri oldu. Hemen saçı yıkayıp rengini akıttım ve renk açma işlemi yaptım. Şu an saçlarım platinden daha beyaz :( Üstüne koyu sarı boyamak istedim tutmadı, pigmentasyon yaptım yine olmadı. Açık bir saça neden boya tutmuyor, pigmentasyon yaptığım halde? Ne olur bir şey söyleyin kurtulayım bu saçtan. Koyu renk istemiyorum. Elimde palettenin papatya sarısı var ama tutmuyor, ne yapmalıyım? Bu arada asla kuaföre gitmem, nefret ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede artık bir şey yapmayın koyu renk yaparsanız yine gri ve yeşil olur , platn zaten açık sarı olmaz tutmaz dipleriniizin uzamasını bekleyin

      Sil
  64. Merhaba yasemin hanim benim saçım röfle ama aradaki sarilar biraz koyu nasil acabilirim

    YanıtlaSil
  65. açıcı ile açabilirsiniz o kısımları paket içine alıp boyayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  66. Merhaba yasemin hanim 3ay once sacimi iki kutu boyayla patlican moruna boyadim rengi koyu kizil oldu platin istedigim için 4 gün önce acici kullandim karamel gibi oldu ertesi gün palette 10*2 kullandim dipler acik sarı gerisi tarçın rengi oldu simdi ne yapmam gerekiyor bastan sizin dediginiz gibi açıcı+boya mi yapayım yoksa tavsiye edeceginiz bişey varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen evet öyle yapın ilk sefer açıcı kızıl saçta yetersiz kalır

      Sil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip boyası yapıyorum dediniz neden uçlarına boya sürdünüz tam anlamadım gri olduysada o 2 yıkamada akar

      Sil
  68. merhaba yasemin hanım yardımcı olursanız sewinirim. altın platin için dün kuaföre gittim fakat beni kandırdılar sanırım :) saçıma sadece açma işlemi uyguladılar sık sık yıka ve 1 ay sonra gel platine boyayacagız dediler. şuanda ise dipleri platin ama geri kalan bölgelerin çogunda turunculuk va. bende bugün sizin yazınızı görmeden önce 9.1 küllü sarı almıştım onu boyasam platin yada ona yakın bir renk elde edermiyim acaba. şimdiden teşşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10*1 ile boyayın

      Sil
    2. Merhabalar yasemin hanim sacimi acmistim ve turuncu bi renk olmustu uclari cok güzel sari oldu dibler deki turuncuyu kapatmak icin kül bi boya sürdüm hangi akla hizmet ettimse artik uclarinada sürdüm ve suan gri yesil gibi duruyor :( altin sarisi tekrar uclara sürdüm fayda etmedi wella Color fresh sürdüm oda olmadi ;( depressiyona girmem az kaldi ;(( Yardimci olursaniz cok sevinirim

      Sil
    3. gri yeşil olan o renk 3 yıkamada zaten akar keşke baştan hiç boyamasaysınız biraz yıkayın

      Sil
  69. Merhaba yasemin hn 26/11/2014 tarihinde kızıl olan saçımı palette yoğun açıcı diye bir boya ile açtım fakat dipler civciv sarısı, turuncular tabikide yoğunlukta çok kötü bir renk oldu nasıl platin rengine dönebilirim,
    yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kez daha açıp üzerine palette 10*1 uygulayın kızıl saçı platine tek seferde çevirmeniz imkansız

      Sil
  70. Merhaba Yasemin hn verdiğiniz bilgi için tşk ederim.peki söydeğiniz işlem tekrar açıp üzerine palette 10*1
    ne zamam yapmam gerekiyor.bu günlerde yapsam bir zararı olurmu acaba öneriniz nedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın biraz kirlensin hemen uygulayabilirsiniz

      Sil
  71. merhabalar yasemin hnm :) benim saçlarım koyu küllü sarı şimdi ışıltılı sarı boya aldım ne sarı istiyorum ne koyu renk sizce nasıl bişe çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızı ve aldığınız boyayı görmeden ezbere bir şey söyleyemem

      Sil
  72. Yasemin hanım merhaba, yazınızı yorumlarınızı baştan sona okudum bana da yardımcı olabileceğinizi düşünerek yazmaya karar verdim. Saçlarım palette 4.65 kışkırtıcı kahveydi bi hevesle sarıya dönmek istedim görümcemin kuaför olmasına güvenerek dün akşam saçlarımı resmen rezil etti, bal köpüğü üstüne röfle attı dipler turuncu oldu. Bugünde açık küllü kumral ile dipleri koyultacağını söyledi, güvenemiyorm ve korkuyorm nasıl bi uygulama çıkar sizce turunculuk kapanır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence açık küllü kumraldan daha koyu bir boya kullanmalısınız o ton turunculuğu kapatmayabilir ayrıca alt renginiz kahveymiş olmaz zaten

      Sil
  73. Merhaba Yasemin hanım.Ben saç diplerimi koleston açıcıyla açtım.biraz turunculuk oldu.Üzerine de bi hata yapıp vanilya sarısıyla boyadım.dipler biraz turuncu.uçlarda da röfle var.uçlarım biraz küllü sarı.arada çok renk farkı oldu ve vanilya sarısı uçların rengini hiç değiştirmedi.şimdi dipleri 10-1 le boyasam bu turunculuğu alır mı.bide uçarla rengi nasıl eşitlerim.şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  74. vanilya sarısı saçlarınızı iyice turuncu yapar palette 10*1 boyayın gerekirse iki kez üst üste boyayın

    YanıtlaSil
  75. Yasemin hanım merhaba internette araştırma yaparken blogunuza denk geldim sizden de fikir almak istedim. Annemin saçları platin iken arkadaşlarının aklına uyup senenin modası gri yapmış ve tabiki çok pişman. yaklaşık iki haftadır sürekli yıkayarak büyük ölçüde rengi akıttı fakat şu an uçlar beyaz diplerde ise hafif grilik var. Tekrar platine döndürebilmek için ne yapmamız gerekir. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha akmasını bekleyin eğer akmazsa koleston ile açıp palette 10*1 ile boyayın

      Sil
  76. Yasemin hanim sacimi kum bakiri boyamistim ama turuncuya bnziyor disarida palletenim altin sarisi yaparsam nasil renk ortaya cikar yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o rengin üzerine altın sarısı yaparsanız portakal rengi bir kafayla gezmek zorunda kalırsanız saçtaki doreliği almak için küllü tonlar kullanmalısınız küllü sarı yada açık sarı küllü gibi ,

      Sil
  77. Yasemin hanim mrb ben dun rofleli olan sacimin dipleri geldigi icin acici ile actirdim halniz olusan renk cig bir sari oldu ve su an 2 renk var ve cok kotu gozukuyorum bu sekilde disari bile cikamam kuafore ustune sari boyuyalim dedim turuncu olur dedi dipleri kumrala boyayalim dedi ben platin olsun istiyorum acaba sizin dediginiz sari boya olur mu ne onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiğ sarıysa eğer palette 10*1 kullanabilirsiniz kızıllığı alır

      Sil
  78. merhabalar sizin deneyimlerinize çok ihtiyacım var ana saçım kestane ama ben yaklaşık 3 yıldır röfle yaptırıyorum son 1 yıldır da loreal 7 numara ile kendimn boyuyordum saçlarım iyice dinlendi diye düşünerek kuaföre gidip tekrar röfle istedim bana 7 numara zemin üzerine doreli bir röfle yaptı röflelerim arkada paketler patladığından demet demet açılan yerler oldu anlıyacağınız röfleden başka her şeye benziyor allahtan saçımda yıpranma olmadı şimdi saçlarım doreli kızıllı bir ton saçım güzel olacak diye beklediğime mi yanayım verdiğim parayamı bilemiyorum ben küllü sarı üzerine pilatin istemiştim şimdi zemin rengini ben evde nasıl küllü sarıya dönüştürebilirim kızıllaşma olmadan ve yakmadan önerilerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. osmozkadini@hotmail.com adresine saçınızın son halini gönderebiirmisniz

      Sil
  79. Yasemin hanım merhaba;
    Sizi ilgi ile takıp edıyorum. Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda; fildişi+küllü cok acık kumral+küllü acık sarı boyadıgım saclarımın dipleri son aylarda kzıllaşmaya basladıgından, son boyamı sizin dediğiniz palette 10.1 ile neva color marka küllü çok acık kumralı karıstırarak boyadım. Cok platin istemediğimden acma işlemi yapmadım. İlk boyadıgım gunler sahane oldu yeşillik harikaydı ancak 2 yıkamadan sonra tekrar dipleri turuncu kızıllık olmaya basladı. Napmalıyım? Yeşillik seven biriyim. Yardımlarınızı rica ediyorum. Çok tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyaları neden karıştırdığınızı anlamadım birde palette 10*1 ile dip boyanızı yapın

      Sil
  80. Sizin saçınıza kaç kutu boya gidiyor. O uzunlıkta saça uygulama yapıcam

    YanıtlaSil
  81. merhaba yasemincim yardımına ihtiyacım var benim saçlarım ince telli diye kına yaktım saçıma,saçımı çok açık sarıya boyamak istediğim için bal rengine boyadım kuaforun onerisi uzerine.Simdi baya bi aktı saçımı çok çok açık sarıya boyasam yıpranır mı? ne yapmalıyım? yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok açık sarıya boyarsanız saçlarınız turuncu sarı olur sarı tonunda hep söylüyorum mutlaka küllü tonlar kullanmalısınız sizede tavsiyem palette 10*1 kullanmanız

      Sil
    2. slm yasemin hanım ben aksam koleston renk acıcıyla sacımı actım ama onlerde e yukarlarda bıraz fazla turunculuk kaldı 10.1 le boyasam turunculuklar gıdıp normale donermı acaba

      Sil
    3. açıcıdan sonra palette 10*1 uyguluyoruz zaten

      Sil
  82. Sacimi actim sonra garniel sari 8 ile boyadim kul rengi oldu nadil pilatin rengi yapabilirim acil lutfer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılmış bir saçın üzerine garnier 8 yaparsanız gride olur yeşilde , biraz yıkayın aksın olmadı benim yaptığım gibi açıcı ile açıp üzerine palette ile boyayın

      Sil
  83. Yasemin hanim merhaba. Annemin sacinda cok fazla beyazlar vardi birde renk olarak acik kahveydi. Kuaforde platin sarisina boyattik yalniz beyazlar hic kapanmadi. Bu normal bisey mi? Sacta ayrica turunculuklar da kaldi:-( tekrar kuafore mi gitmek gerekir yoksa evde de biseyler yapmak mumkun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kuaför beyazları kapatabilir ama evde uygulayacağınız market boyaları ile biraz zor , Ama turunculuklar için palette 10*1 kullanabilirsiniz

      Sil
  84. Merhaba yasemin hanim size bir sorum olacak suan saclarim koyu kahve 9 aydir boyamiyorum diplerim dogal renkte platine yakin sari yapmak istiyorum saclarimin boyutu omuzlarimin biraz altinda ilk olarak oriel ile acip turuncu bir renk elde edicem sanirim daha sonra 1 hafta kadar dinlendirip tekrar oriel ile acsam sariya ulasabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcıdan sonra bir hafta beklemenize gerek yok hemen yada ertesi günde boyayabilirsiniz

      Sil
  85. Yasemin hnm merhaba.ben sizi instagramdan da takip ediyorum burdan sormak istedim.ana saç rengim sizinki gibi koyu sarı.ben genelde normal boya yapıyorum saçlarıma sapsarı oluyor.sizi takip edip 1 kutu koleston açıcı 2 kutu da normal sarı küllü boya alıp ,3ünğ karıştırıp saçlarımı komple boyadım.kolestonun mavi tozunun yarısını kullandım.çok çiy bi sarı oldu pişman oldum kınalı kafa gibi oldum.aka aka normale döndü şuan yine dorelik var ve rengi matlaştı koyulaştı.acaba yanlış bi uygulama mı yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyaları asla karıştırmiyoruz öyle bir uygulama yok

      Sil
  86. Merhabalar yasemin hanım saçlarımı palette yoğun açıcı ile açtım dipler civciv sarısı uçlar daha koyu oldu dipleri görünce açtığıma açacağıma pişman oldum bebek sarısı istiyorum ne yapmalıyım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oryelle acıp öyle bırakmıyoruz tabi , her seferinde soyluyorym üzerine istediğiniz küllü bir sarı ile boyuyoruz

      Sil
  87. Merhaba Yasemin Hanım ben Dilek. Annemin saçları açık sarıydı diplerinde çok beyaz olduğu için kumrala boyayalım dedik ve yeşil oldu. Annem çok mutsuz :( tekrar açık sarıya dönmek için palette ile boyamak yeterli olur mu? Açıcı da gerekli mi ? Hemen açıcı kullanırsak çok yıpranır mı? 45dk mı bekletmeliyiz ? Çok soru sordum kusura bakmayın. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıcı ile saçı boyayin 45 dk hemen kullanabilirsiniz

      Sil
  88. Merhaba ben sizin yazinizi okuyarak saçını boyadım tuhaf bi sarı çıktı 10 1 kutlu sariyi bekletirken sacimin ucu açık sariydi daha önce ucuna geldi ve içe beyaz oldu 30 dakka beklenebildim ve rengi donmedi sacimin ucu yandı ve dipler o tuhaf sarı kaldı şimdi ne yapmaliyim tek kutu aldım iki kutu alip boyası 10 1 e yada başka bir boya onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın ana rengi koyuysa açma işlemi yapmadıysanız tuhaf bir sarı çıkabilir mail adresime son halini bir resmini gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırım

      Sil
  89. Yasemin hanim mrb kuaferde sacimi boyattm fakat koyu kahveden platin sarisi istiyordum karemel gibi oldu sacim kuafer yaparm olur dedi olmadi ne yapmaliym yardim edin sacimin yarisi kendi rengiydi uclarda hafif yipranma oldu nasil platin sarisina donebilirm hangi boyaula sizin sac renginiz gibi istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karamel olduysa ilk yapacağınız işlem kolestonla açıp üzerine palette 10*1 uygulamak

      Sil
  90. Merhabalar yasemim hanim annem saclarini yillardir rofle kullaniyor fakat cok fazla yipranma oluyor diye boyaya cevirmek istedik dipleri dipleri azcik gelmisti kendi sac rengi iste koyu kumral.sacin hepsini syoss oleo intense platin blond ile boyadik fakat dipleri acik turuncu oldu rofle olan yerler boyayi almadi simdi palette 10.1 ile boyasak roflenin icindeki platinligi elde eder miyiz yardimci olursaniz cok memnun olurum tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palette 10-1 ile turunculuğu kırarsınız diplerinide koleston ile açmanız lazım öncelikle daha sonra üzerine palette 10-1 uygularsanız platin olur o zaman

      Sil
  91. Merhaba, dogal olan sacimi palettenin rofle seti ile tamamen boyadim ve sonuc berbat. Sari degil beyaz oldu sacim resmen. Kendi sac rengim acik kahverengiydi. Simdi bir tavsiye uzerine sacimi acik küllü kumral ile kahverengiye dondurmek istiyorum. Fazlada koyu istemiyorum. Sizde doner mi yoksa felaket bir sonuclami karsilasirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bu seferde yeşil olabilir saçlarını bence o işlemi iyi bir kuaföre yaptırın

      Sil
  92. Bnm saclarım koyu kumral ve mavi siyaha boyamstım simdi acmak icin acıcı vurdum diplerim siyah uclarım turuncu oldu napabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah sacı tek seferde açmak çok zordur bu tip bir boyayla daha da zordur bence iyi bir kuaföre gidin yada tekrar açmaya çalışın

      Sil
  93. Merhaba yasemin hanım,benim saçlarimda hep kızıllık oluyor kuaföre sorduğumda ise kızıl pigmetlerin cok yüksek o yüzden diyor ilk boyada güzel ama 2 yikamada yine kızıl oluyor ve uçlar ayri dipler ayri oluyor yardim istiyorum bu saçlara dünya kadar para verdim ama bir türlü istediğim gibi olmadı,şöyle hepsi aynı renk ve platine yakın bir renk istiyorum,yardiminiz için şimdiden teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızda kızıl pigmentlerin çok yüksek olması için doğal kızıl olmanız gerekir muhtemelen kuaförünüz açma işlemini beceremedi ve böyle bir şey uydurdu. Mutlaka saçınızı koleston ile açıp üzerine palette 10*1 ile boyamanız gerekior yani benim methot sizin içinde geçerli

      Sil
  94. Merhabalar. Saçlarım koyu kumral. Saçlarımı maviye boyamak istiyorum.Sizin gibi ilk koleston yoğun renk açıcıyla boyayıp sonra paletteyle boyasam mavi rengi tutucak kadar açılır mı? Biraz bilgilendirir misiniz?

    YanıtlaSil
  95. Merhaba yasemin hanim sizin yardiminiza ihtiyacım var benim sacim rofleydi koleston yogun renk aciciyla sacimj actim yikamadn palette 10.01 sürdum uclar zaten platin rengyd sacimin ama dipler ve sacimin yarisi turuncu gibi kizil oldu nasil duzeltebilirim tekrar kolestnla rengn acmammi gerekiyor? Yoksa paletteyl tekrr boyasam duzelirmi tamamen acilirmi ustleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım tam açılmamış saçlarınız yoksa cok turuncu kalmazdı , Tekrar açıp üzerine tekrar palette 10*1 uygulayın

      Sil
  96. Merhaba Yasemin Hanim. Ben de sacimi loreal acik sari 10 numara boyayla boyadim. Tamamen sari olmadi ama beni tatmin etti elde ettigim renk. Yalniz basimin tepe kismindaki beyazlarim kapanmadi. Kuafor sen kapatamazsin diyor. Ama ben iki uc cm dip boya icin kuafore gitmek istemiyorum. Evde acik sari boyayip da beyazlari kapama imkanim yok mu acaba? Lutfen cvp verirseniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef evde kullandığımız boyalar beyaz saçı kapama konusunda biraz yetersiz kalıyor özellikle sarı tonlar illaki tepeler beyaz kalıyor ya daha bir koyu sarı kullanacaksınız yada kuaföre gideceksiniz

      Sil
  97. Merhaba yasemin hanım,
    Ben saçlarımı 2 senedir sadece karamele boyuyorum ama biraz sarı olsun istiyorum en son karamelin üstüne kolestonun altın sarısını yaptım ama çok az açılma dışında bir fark olmadı koleston açıcıyla sarı elde edebilirmiyim yoksa açtıktan sonra önerdiğınız boyayıda sürmem gerekirmi şimdiden teşekkür ederım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerekiyor sizinde yapmanız gereken işlem aynı benim izlediğim yol

      Sil
  98. Merhaba
    İnternette saç acıcı ile ilgili araştırma yaparken yazınızı gördüm ve size danışmak istedim.
    Koleston yoğun renk açıcıyı ve palette 10*1 ayrı ayrı yapmak yerine ikisini karıştırıp yaparsak istediğimiz sonucu elde eder miyiz?
    cevabınız için şimdiden teşekkürler.
    şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  99. merhaba yasemin hanım
    saçlarım platin, dün palette 10*1 saçlarımı boyadım,dipler turuncu kaldı. hemen ertesi gün yani bugun saçımı aynı boyayla boyamamın bi zararı olurmu, bikaç gün beklemelimiyim? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayı bir sakıncası olmaz boyayabilirsiniz.

      Sil
  100. Sürekli röfle yapa yapa saçlarım iyice incelmişti, artık benim için platin renk hayal olmuştu. Fakat artık saçımı keratin yükleyerek güçlendiriyorum ve hiçbir işlemden korkmuyorum. Benim gibi saçlarrı yıpranan varsa tavsıye ederım. Fakat kuaförlerde olan bakımlar kımyasal içeriyor sakın orda yaptırmayın derim. Direk kendiniz katkısız keratin alın ve evde yapın muhteşem oluyor. Şu an saçlarımı ben de tanıyaöayacak kadar toparladı.

    YanıtlaSil
  101. Lütfen yardim edin.Saclarimi herzaman papatya sarisina boyarim (Loreal excellence crem boya 02).Bi hata yapip hafif acilsin diye önlerime toz acici surdum.Cok acildi platin sari oldu.Normal sacimla arasinda cok ton farki vardi.Bende ertesi gun kumrala boyadim grimsi yeşerdi gibi bisey oldu.Gri gibi bisey yuzumde kotu durmuyor fakat ben eski halini istiyorum papatya sarisi halini.Tekrar papatya sarisina boyasam duzelirmi? Acil durumdayim yardiminiz gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sey yapmadan önce sacınızı bol bol yıkayın renk aksın

      Sil
  102. Merhaba yasemin hanim size ulaşmayı çok denemedim bi türlü ulaşamadım yorumları gördüm içime umut doğdu benim kendi orjinal saç rengim sariydi bn bunu değiştirdim siyah yaptım ve pismanlik duyup sariya dönmeyi çok denedim her seferinde başarılı olamadım kızıl yaptılar ondan sonra gittiğim kuaför koyu kumral yaptı ama hep kizillik kaldı bende geçen akşam marketten toz açıcı aldım bide bal köpüğü 8.3 boya aldım evde kendim önce açtım ardından bal köpüğünu uyguladım ve hiç kizillik kalmadı sizdende şu konuda yardım istiyorum nasıl pilatin sarı yapabilirim yardimci olurmusunuz şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil