31 Mayıs 2013 Cuma

ESKİ ÜST YENİ ELBİSE

Bu hafta tam anlamıyla Marilyn Monroe sipariş çanta haftasıydı.Bilgisayara girip post hazırlamaya bile vaktim olmadı.Bir haftada  tam 7 çanta diktim ,biraz yoruldum tabii :)) Ama olsun ilgiden çok memnunum.Özellikle programdan sonra yolda tanıyıp yanıma gelen, öpüp sarılanlarda oluyor o zaman deymeyin keyfime :)



Üzerimdeki siyah elbisenin üst kısmı hazır bir parçaydı ,normalde alt kısmı kısa farklı bir kumaştan dikilmişti çok hoşuma gitmeyen desenler olduğu için alt kısmını kestim elimdeki aynı renk siyah viskon kumaştan tam göğüs altından ek yaptım.




Elbisenin göğüs kısmında kendinden lastikli bir kısım var .Kendi diktiğim parçayı lastiğin tam altına denk getirdim ki ek yeri çok belli olmasın :)  Uzun maksi elbiselere bayılan biri olarak bu hali çok hoşuma gitti.



Antalya ya cehennem sıcakları ve nem  henüz bastırmamışken kızımla her gün bir yerlere giderek yazın tadını çıkarıyoruz :)



Güzel ANTALYAM  memleketim değilsin ama seni çok seviyorum :))



                                                          Şemsiyeli  sokak dönerciler çarşısı ....



22 yorum:

  1. Elbise sanki böyleymiş gibi hiç belli değil. Şemsiyeli sokak ise harika :)

    YanıtlaSil
  2. siyahların tonlarını aynı renk tutturduğum için şanslıyım belli olmuyor pek Allahtan :)) Sokağımız gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş yasemincim,sana da ne kadar yakışmış :) sokak da gerçekten çok güzelmiş :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. canım kızım elbiseni anlattığın kadar güzelmiş,Antalya cennet ülkesi şemsiyeli sokak da bir ayrı güzellik inşallah yakında gelirim de beraber aşkım nazla dolaşırız:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş sanki orijinali böyle gibi duruyor. Güle güle kullanın. Sokakta çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. elbise harika olmuş güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş ve değerlendirilmiş gerçekten. Bu arada hakikatten aşırı sıcaklar başlamadan gezin gezebildiğiniz kadar bence de.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yoksa gündüz saatlerinde dışarı çıkmak mümkün olmuyor ,sevgiler bizden :))

      Sil
  8. Elbise çok yakışmış :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bi elbise olmuş son yazınızda da sokakta sizi tanıdıklarını yazmışsın bizimde tayinimiz antalya serik'e çıktı antalyada karşılaşırsak bende sarılıp öpmek isterim sizi çok cana yakın buluyorum bloğunuzdan tanıdığım kadarıyla caddede gerçekten güzelmiş görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun :) Serik bize uzak ama belki Antalya çarşı merkezde karşılaşabiliriz .Sevgiler Mira :)

      Sil
  10. AYYY ÇOK TATLI GÖRÜNÜYORSUNUZ ANTALYA YI SAYENDE AZ ÇOK GÖRMÜŞ OLDUK

    YanıtlaSil
  11. canım harika olmuş ben bu tip elbiseleri çok seviyorum...ben de istesem dikmeni aynısını ...nasıl olur acaba haber bekliyorum senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. provasız ,kalıpsız çok zor olur :( sadece çanta siparişi alabiiyorum ama yinede çok teşekkür ederim ilginize :)

      Sil
  12. olsun cnm haklısın tabi,yine de çok sağol.sevgiler

    YanıtlaSil