9 Ağustos 2013 Cuma

MARİLYN MONROE SEVENLER

Blogumu açalı yaklaşık 11 ay oldu ve şimdiye kadar  sadece internet üzerinden  yaklaşık doksana yakın sipariş  çanta dikmişim ve bunların yüzde sekseni  Marilyn Monroe çantalardan oluşuyor.Zaman zaman takipçilerim mail yoluyla bana ulaşıp resimlerini de gönderiyorlar.Bunlardan  bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim.Elime fotoğraflar geçtikçe  paylaşımlarım devam edecek.


Manisa



                                                              Mersin                                                                    


                                                            Brüksel                                                          
                       Kendisi aynı zamanda MELİNED blogunun sahibi                    




                             Ayvalık ve Cunda civarındaki takipçilerim.                    

                            

6 yorum:

  1. Çantalarınızla isim yaptınız Yasemin Hanım. Başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yasemin Hanım sizden esinlenerek bende bir Marilyn Monroe çantası diktim nasıl fotoğraf gönderebilirim bilmiyorum ama sizi gerçekten çok zevkle takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim osmozkadini@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

      Sil