15 Temmuz 2014 Salı

ASLAN


 Üzerinde aslan deseni olan her şeye müthiş bir ilgim var. Aksesuar , çanta , kumaş hiç fark etmez . Aslan - kaplan temalı her şeyi toplayıp eve götürebilirim :)


Sürekli alışveriş yaptığım yurt dışı sitesinde bu  aslan temalı  kolyeyi görünce hemen aldım,son günlerde  çok severek takıyorum .




deri portföy çanta - ben diktim
leopar hırka - ben diktim
krem rengi spor etek - DIY - ben diktim  -  burada vardı
                                               aslan temalı zincir kolye - buradan 



5 yorum:

  1. Çok güzel bir kolye, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullanın hepsini... (:

    YanıtlaSil
  3. Shelby ve swotspisces çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni villaniz guzelmis hayirli olsun bekliyoruz yeni dikisleri bugun pazar var orda degilmi?

    YanıtlaSil
  5. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil