29 Ocak 2016 Cuma

Çekiliş var !! Bir Sepet Dolusu Hediye

Bir süredir satışta olan  ve oldukça da ilgi gören  keçe ,  aksesuarlarımı daha çok insana ulaştırıp , tanıtımını yapmak için instagram hesabımdan bir çekiliş yapmaya karar verdim. En kısa zamanda  benzer bir  çekiliş blogda da olacak ama şimdilik önceliği instagrama verdim .Eğer sizde instagram kullanıcıysanız bu çekilişe katılabilirsiniz. Şartlar instagram hesabımı takibe alıp , çekiliş resmimi kendi sayfanızda paylaşmak ve fotoğrafın altına üç arkadaşınızı etiketlemek. Hepsi bu :) Detaylı bilgiler yine hesabımda.



 Kombin detaylara gelirsek , puantiyeli gömleğim  SHEİN 'dan . Yumuşak  , dökümlü kumaşı ve uzun modelini çok sevdim. Detaylar  BURADA. 



                  Şimdiye kadar sipariş verdiğim en rahat pantolon Romwe. com ' dan geldi diyebilirim. 



                 Biraz spor , biraz klasik bir pantolon ,  ispanyol paça modeli ise tam istediğim gibi .



Ve benim en çok hoşuma giden kısmı ise belindeki kemer detayı  oldu.  . 42 bedene kadar rahatlıkla giyilebilir ve oldukça yüksel bir bel  . Buradan inceleyebilirisiniz. 




                                            Keyifli ve güzel bir hafta sonu olsun ,  sevgiler  :)

                                                                 puantiyeli gömlek -   SHEİN 

                                                     siyah ispanyol paça pantolon   -  Romwe

                                                                instagram / yasemin_uzunoglu



5 yorum:

  1. bende cekılıse katılmak ıstıyorum ama ınstagram yada sosyal medya kulllanıcısı degılım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta bir çekiliş burda da olacak :)

      Sil
  2. ınstagram hesabım olmadığına ilk defa üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  3. Kız arkadasım hostes olmak istiyor sizinde yardımcı olmak için blogda yorum yaptıgınızı gördüm numaranız varsa lütfen alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide Hayır
      Sorunuz Varsa buradan sorun yada mail gönderin cevaplarım

      Sil