3 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı Çorabı , Pötikareli Gömlek ve Deri ile Sandık Kaplama

 
Geçtiğimiz hafta hem ülke gündemi hemde benim için oldukça keyifsizdi. Açıkçası içimde bilgisayarı açıp yazı hazırlamak bile gelmedi. Bu resimler ayrı çok daha detaylı bir post olması gerekirken hepsini bir yazı yaptım. Bu haftalık böyle olsun.



Takip edenler geçen sene hazırladığım yılbaşı süslerini bu yazımdan hatırlayacaktır. Bu senede kuralı bozmadan ilaveler yaptık. Yeni bir kaç adet daha kadifeden büyük yılbaşı çorabı dikip Naz' la beraber süsledik.



 Naz ' ın pötikareli gömleği Güler Erkan' ın  çocuk kalıplarından 8-9 yaş grubuna ait . Kışlık ,biraz oduncu gömleği  andırıyor. Boyunu biraz uzun yaptım .Kendisi de benim kırmızı kemerimi takmak istedi :)




Geçtiğimiz pazar eşim evde olunca beraber eski bir sandığı kapladık. Sandığın köşe ve kenarlarını ölçüp krem rengi bir deriyi kılıf gibi diktim. Eşimde zımba makinesi ile sabitleme işini yaptı. Arkasının açık kalan kısmını da yine bir deri ile kapattık. Kendileri artık salonumda dekoratif bir puf gibi duruyor.


                                                               instagram/ yasemin_uzunoglu



1 yorum: